Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lásko ....

05. 10. 1999
1
0
1119
Autor

Všem láskám na světě .....

Slunce už zapadlo, nemám s kým spát, přepadají mě deprese, no nechci Vám lhát. Smutné jsou noci, v teskném osamění, srdce mé krvácí, krev má se pění. Dívko má spanilá, co někde světem kráčíš, kdybys jen věděla, co nesu za kříž. Možná bys přiběhla, a tělem Tvým vášnivým, ke mně se stulila, a hladila slůvkem laskavým. Jó lidi,to jen tak sním, o lásce věrné, doufám že smím, doufat,že jednoho dne…. …. že jednoho dne se objeví ONA.
Havranka5
27. 07. 2005
Dát tip
zaklovnu svým neřestně prostořekým zobanem jednoho tipa* Připomíná mi ty, které psávali naši kluci ze třidy v prváku, druháku průmyslovky. Napiš, jestli jsi jí už našel..

Mamba
26. 01. 2000
Dát tip
Láska je jako vzduch... tak se to říkalo na střední škole, ne? Ale když tvor vyroste, je to něco vážnějšího. Nesmutni človíčku, každý máme svůj smutek. Kdyby tak byli všichni kluci (muži?) aspoň trochu poetičtí jako ty a brali by lásku tak vážně... hned by nám holkám bylo na světě hej...

Pavol
09. 10. 1999
Dát tip
lásko prokletá... souhlasím

slavek
08. 10. 1999
Dát tip
lásko prokletá..... lásko prokletá....

Bibša
06. 10. 1999
Dát tip
Ne nemusíš nám lhát, my víme, že:

Smutné jsou noci,
v teskném osamění

Neboj, objeví, jen nechápu, proč hledáš lásku věrnou ... když bude skutečná, tak bude i věrná a navíc věrnost je relativní pojem :-)

Líbíš, na ty deprese doporučuji zmrzlinu! Zchladí i hlavu.

Tynic
06. 10. 1999
Dát tip
Přesně tak, souhlasím s Printem. Vetšinou si navážíš toho co máš a pravou hodnotu věcí poznáš až je stratíš. A neboj, někde ty dívčiny o kterých tajně sníme být musí, ne?

Básnička je pěkná...taková osobní.

Print
05. 10. 1999
Dát tip
Neboj se...objeví...A až ti pak zase zmizí, poznáš, že to byla skutečně ONA!:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru