Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Platonický polibek na ústa

28. 04. 2007
1
9
779
Autor
eM.Poeta

Opatrná...

 
 
Smetanovou zavějí na konci duhy
protančíš skrz svatozář
V pepřovém oparu
 
Prstem ukroužíš dva kruhy
Přilepíš  je na tu tvář
sladkého beztvaru
 
Záchvěv chvěje se
ve víře víří
Netaktní kontakt
v škvíře se šíří
 
Jako vždy - bez zdaru.

9 názorů

Jakubisko
14. 07. 2007
Dát tip
nalákal mě název, ale dál nic moc...takové.....já nevim, beztvaré či co.....

eM.Poeta
29. 04. 2007
Dát tip
děkuju vám všem za kritiky, Honzykovi za tip (i když si uvědomuju, že byl tak trochu ze soucitu) to Umprdentální_Kandelábrdelismus: snažil sem se vyjádřit obraz pomocí zvukové stránky, význam je druhotný, to ale neznamená, že tam není ;-) Jinak přijímám všechno, co jste vytkli: je to zmatený, nesmělý i tak trochu nezdařený - po dost dlouhé době sem zase něco napsal a svým způsobem to byla moje prvotina... :-)

přijde mi to takové nemastné neslané, jakože to to není špatné pouze tomu chybí jiskra, pěkné obraty se najdou ale ne moc dobře podané. jako vždy - bez zdaru, se sem tak trochu hodí...

"Záchvěv chvěje se ve víře víří Netaktní kontakt v škvíře se šíří" ¨To mi palice nebere jinak než že je to tam prostrě nakydnutý bez hlubšího smyslu. Nebo se pletu?

Honzyk
28. 04. 2007
Dát tip
...ale ten prolog je silenej teda, to sorac...to mam pocit, zes mi privrel ukazovak do dveri vod lednice)))

Honzyk
28. 04. 2007
Dát tip
..no, jsi nakej nesmelej a tady se nam to, myslim, snazis sdelit...myslim,...muzu se mylit, jasny, ale chapu, ze podobny veci se sdelujou dost tezce...)) mozna se pletu, ale rek bych tak....)*

Ay´Le
28. 04. 2007
Dát tip
jako celek to taky moc nepobiram..libi se mi veta prstem ukrouzis dva kruhy a to je asi vse co tu dokazu nejak ocenit..

Fairiella
28. 04. 2007
Dát tip
asi to je hezký, ale mně to přijde moc patetický.. neupřímný snad?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru