Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A nebe je na mých rtech

28. 04. 2007
21
37
2339

opět malá inspirace textem od Paula Eluarda, který zhudebnil Vladimír Václavek ;-) souvislost můžete hledat třeba tadyk: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=238461 :-)







Smála jsem se ti na celou střechu,
že mě přes dalekohled neuchopíš.


Zadíval ses do něj
a mysticky temným hlasem
jsi prohodil:

"Co neuchopíš, nepochopíš.

Jen lidé políbení Bohem mají dar
chápat neuchopitelné."

Od té doby nastavuji tváře větru
a nebe je na mých rtech…




37 názorů

silence
29. 07. 2007
Dát tip
spřerážím Ti ruce, ne, chapadla, ne cípy asik :) Ty jednaaaaa, mmmm, hvezdice :))))))))))))

Jakubisečko ;) teda, děkuju moooc :-)

Jakubisko
02. 07. 2007
Dát tip
No teda, wow...:) étericky zamyšlené a přitom krásně srdečné a poetické... tebe si asi pročtu pořádně :o)))

jinovatka
09. 05. 2007
Dát tip
Občas pozoruju. Můžeš zaskočit (do dvojmetru vejdeš-li se) :-). Nebo aspoň mrkni.

atjoV: no, poezie se prý nemá vysvětlovat, musíš si to přebrat po svém, takže bohužel, ale děkuju za kritiku ;).... Mně ten dialog přijde naprosto polopatickej a pochopitelnej ;)...

atjoV
05. 05. 2007
Dát tip
Nebe je na mých rtech je neuvěřitelnej výtrysk inspirace. Ale co ten zbytek? vysvetlis mi to? ja v tom ted nevidim moc smysl:)ale ty jsi autor a neco mi to treba rekne. treba bude stacit popsat obe strany dialogu.

satannáš, ROMAN_L: DÍKŮ vzdání! :-)

satannáš
29. 04. 2007
Dát tip
líbí T

sininen
29. 04. 2007
Dát tip
;)

sininen: ahaaa, tak už jsem si ji přečetla a je moc krásná!!!! :-) díky sininen ;)

hrbol jediný2: děkuji, děkuji, hrbolku ;)... akorát, pokud je u tebe tip hvězdička, tak jsi na něj asi zapomněl, ale to nevadí, přeju krásný den :-)....

sininen
29. 04. 2007
Dát tip
jmenuje se Déšť ;)

nonamebeast, dee-dead: jujky, děkujky :-) Barbar_Cohen: možná ;-), díky za návštěvu a psaní.. ;-)

nonamebeast
29. 04. 2007
Dát tip
kráso kráso....moc:-)

dee-dead
29. 04. 2007
Dát tip
Jéé, milý:) *

Jsem Barbar takže mě bůh nepolíbil, nemám se tu čeho chytit, ale mě se občas vyplatí ignorovat, jediné co mě nějak oslovilo je: nastavuji tváře větru, ale to je už dosti ohrané, tak jsem na rozpacích, možná později...

sininen: Václav Hrabě?? A kterou??

sininen
29. 04. 2007
Dát tip
tu už napsal Václav Hrabě :o) Ale tvoje dílko mi ji připomnělo..

Lindra, thalina, nobody20: plave k vám děkovná bublina O...... :-)

Lindra
29. 04. 2007
Dát tip
posledné dva verše asi najlepšie...

Smíšku:-) můj nejsmíškovatější :-)... líbám :-* sininen: to je hezký spojení, tak o tom napiš báseň, třeba :-).. díky :-) Ay'Le: ano, píseň je nádherná... zklamání mě mrzí... ale co nadělám, díky aspoň za kritiku ;)...

Ay´Le
28. 04. 2007
Dát tip
ten nazev mi okamzite pripomnel tu pisen ktera je moc fajn tady je krasny uvod..pokracovani me nicmene dost zklamalo

sininen
28. 04. 2007
Dát tip
paráda! .. Automaticky mě napadlo "na horkých střechách zasyčel déšť.. " ...kdoví jak jsem na to přišla :))

Smíšek:-)
28. 04. 2007
Dát tip
nebem se nechávám unášet... úžasně svěží vítr napíná plachty mého srdce bezcílně vlaji v osudu až dnes darem tvé básně políben *

woman_...., Fairiella, střeva prvokova: moc kují za návštěvu, hezká slůvka a nějaký ten klik ;)...

skvělá :) *

Fairiella
28. 04. 2007
Dát tip
!!!! *

pěkné*

to jsem ráda, bratranko :-D.... děkuji :-)

to je hezký... sestřenko :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru