Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Májový den

01. 05. 2007
7
33
2916
Autor
avox
Opět kolem mne prošel máj
Jen já a bříza zelená
co nad hlavou se košatí
už víme co to znaméná
Ten večer se už nevrátí
A já zas nepolíbená...

33 názorů

neroušek
28. 01. 2008
Dát tip
Některé výše kritiky nechápu:věk kolem dvaceti,přijde:toto není poezie,slabota,to u nás v Ústí.......hodí patkou a odkráčí....prostě tragédi.

No jo, v Hoře... To musela být zkouška ohněm :)

Zbora
09. 05. 2007
Dát tip
Mně to neirituje. V Kujné Hoře jsem slyšel větší skvosty.

Aviril jest nějaká mladinká zpěvačka, ne? Nakonec ale, proč se upejpat, použijme tedy zpěvačku.

Bať.

Tož nemám pocit, že bych se hádal....

avox
02. 05. 2007
Dát tip
Milý Pišto, máš dnes "hádavou"? Já ne. Mám už dost vysoké číslo, nedotýkají se mne takovéto maličkosti, na mou duši. Klub kritiků, to je taková moderní, samozvaná forma domobrany na Písmáku? Klidně mi to vysvětli, přečtu si, za sebe už debatu končím :-))

Ha. Klasická ublíženecká reakce. Milá slečno/milý pane, my nerozhodujeme o oprávněnosti čehokoli, my pouze hodnotíme naší optikou. S tím, pakliže cokoli vložíš na veřejný server, musíš počítat, víš?

avox
02. 05. 2007
Dát tip
ano pane, rozumím pane, příště se pane dovolím, jestli sem něco můžu vložit... bude to tak dobře? Já přece nikoho nenutím, aby ke mně chodil číst :-))

Jeden ekzémek jsi utrpěla sepsáním této "miniatury", mrkni se na stanovy Klubu Emnic a citových ekzémků... :)

avox
02. 05. 2007
Dát tip
nežrala, prosím, netrpím na opary a ekzémy :-))

...si eště nežral Heparoid, koukám... :)

avox
02. 05. 2007
Dát tip
nebo ne?

avox
02. 05. 2007
Dát tip
Lepší hubu s heparoidem, nežli trpět hemoroidem...

Heparoid není zásyp, ale mastička, šéfe. Nicméně na tohle to bohatě postačí.

kde se líbají múzy? :o) dodatečně :o)

elfka_Sea
01. 05. 2007
Dát tip
*t polibkem nekončí snění, to končí až po rozednění..tedy pokud nejsi popelka... :) *

avox
01. 05. 2007
Dát tip
copak dnes není čas na tesknění? vánoce a 1, máj?

Honzyk
01. 05. 2007
Dát tip
á já vím úž có tó známeěnáááááááááááááááááááá.....áj láv jůůůůůůůůůůůůůůůůůůů --------------gúúúúúúúúúúúúúúúúúd náááááááááááááááááááááááááááááááááájt...)))

avox
01. 05. 2007
Dát tip
díky za návštěvu, všem, tobě zvlášť, Ivo :-))

sininen
01. 05. 2007
Dát tip
přece nevěříme na pověry ;)

IVO
01. 05. 2007
Dát tip
I políbená, jenže na dálku, už špulím mulec.

zlyvkus
01. 05. 2007
Dát tip
presne

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru