Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Při intimní hygieně

07. 05. 2001
4
0
2177
Autor
Petula

Keď som umývala riad, prišla "inšpirácia"...

Při intimní hygieně povídám své krásné ženě Moje milá Apoleno, bral jsem si tě jen pro věno Ale když tak na tě koukám, že jsem kůň si tiše broukám Krásná jsi a chytrá jsi; za botičky, kabelčičky tvoje věno utrácím
Schlange
20. 07. 2002
Dát tip
dobrý

Kastel
18. 07. 2002
Dát tip
:o)T

Rybář
26. 05. 2001
Dát tip
Můza vylezlá z výlevky :-))) Za to dám Tip. Něco tak šíleně ulítlýho a zároveň skvělýho jsem už dlouho neslyšel. :-)))

alina
12. 05. 2001
Dát tip
....hmmm....že bych šla taky konečně mejt to nádobí :o)

alina
12. 05. 2001
Dát tip
Bojím se, že v naší výlevce by mohla sídlit tak leda Latimérie podivná :o))))

Miroslawek
11. 05. 2001
Dát tip
Při společné samohaně zašeptám Ti udýchaně Moje milá Apoleno bral jsem si tě jen pro věno Avšak když tak na Tě koukám že jsem osel tiše broukám Krásná ba i chytrá jsi tak proč váhám se špásy?

ulita
11. 05. 2001
Dát tip
týýý brďo - představte si, jak asi musí vypadat můza vylezlá z výlevky...:)))) asi se touhle představou budu bavit celý víkend..:)

Petula
11. 05. 2001
Dát tip
Morosláwku, Mirosláwku! :-) Ty jsi ďáblík Mirosláwek Mirosláwkovitej!!!! Díky za druhou sloku!!! :o)

Petula
11. 05. 2001
Dát tip
Ulitko, Múza mi teď sedí na rameni, tíží a tudíž mne nic nenapadá. Mám "Áčko".

tečna
10. 05. 2001
Dát tip
Petulo, no rozdil.., zenska nenosi tolik nohavice, teda ve starych filmech ne ;-)

Petula
09. 05. 2001
Dát tip
Aneta: Ne, poklad v domácnosti nejsem. Ale při mytí nádobí se uvolním, nemyslím na nic a blábolím si... A většinou ještě větší ptákoviny, než toto! Dcera mi říká, že moje můza vylezla z té výlevky... Tedy proto je inspirace v uvozovkách. Třeba když místo svého plkání poslouchám Nohavicu, tak ten rozdíl dobře vidím :-)))

Wopi
09. 05. 2001
Dát tip
:)

Aneta
08. 05. 2001
Dát tip
zo života, vtipné, zaujímavé ! priznaj, akú drahú šálku si vo výlevke robil/a :O)

Aneta
08. 05. 2001
Dát tip
nejde mi do hlavy, prečo je tam inšpirácia v úvodzovkách, naozaj sa ti to podarilo, a zdá sa, že si poklad v domácnosti ;-)

ulita
07. 05. 2001
Dát tip
má to rytmus, má to spád co u básně si více přát?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru