Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes má svátek Květoslav

04. 05. 2007
4
10
1877
Autor
avox
Květoslav?
Oslav květ, ale který?
Ten co ho neznám,
srdce velí,
jenže když neznám
jeho jméno,
jak mohlo by být
oslaveno?

Oslav květ,
tak tedy ten známý,
může jej slavit s námi
i Květoslav.
Proč v uších mi zní
Brkoslav
- zrovna se tihle tažní ptáci
domů na sever zase vrací.
 

10 názorů

avox
22. 12. 2011
Dát tip
pěkňoučký dodatek, díky :-)) Dnes už Slávek ví to, jak je Květě líto - když se tuhle nalil policajtku "balil" on se totiž nalil pivem a pak řídil i pod vlivem...

Kočkodan
22. 12. 2011
Dát tip
V hospode mu ríkaj Slávek, nejvetsí má ze vsech splávek. Chodí pro nej zena Kveta, to se potom ozve veta (pricemz oci jiskry házej): „Domu ale rychle mazej!“

avox
05. 05. 2007
Dát tip
V pekle je to podobné jak v mé sluji dračí ráda přijdu (někdy, časem) zatím mi sluj stačí...

avox
04. 05. 2007
Dát tip
Na cestu kolem světa možná by mne vzal Květa jenže má křídla cestovní jsou už poněkud "jetá" ......... :-))

guy
04. 05. 2007
Dát tip
k svátku dostal Květa cestu kolem světa možná potká v Himaláji i sněžného yetta :-)

avox
04. 05. 2007
Dát tip
Jo takových by se našlo co zadarmo by si zavdali, když vinice se obdělává práci se vyhnou z povzdálí bez práce nejsou koláče ani víno být nemůže i ranní ptáče doskáče a hrozny sklízet "pomůže"

avox
04. 05. 2007
Dát tip
Jů, ty jsi rychlík! V koši uzrály možná rozinky, o ty já se přít nebudu, však ráda ochutnám ze sklínky co koštýř natáh ze sudu :-))

IVO
04. 05. 2007
Dát tip
Mám kamaráda Květoše, na jižní Moravě do koše hrozny ukládá v říjnu. Můj kamaráde Květoši, víno, co zraje v tom koši od tebe tuze rád přijmu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru