Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

a teď zase chtějí abych plakal

02. 05. 2007
2
9
551
v sudu s balzamovacím roztokem
zlatá rybka plácá křídly
oči převrací vzhůru

to víko je všudypřítomné



abych prý vzal květinu
modlitbu složil do kříže z rukou
a přinesl také trochu slunce
- průsvitného

pro někoho...







566568556384444 všechna práva vyhrazena

9 názorů

Honzyk
03. 05. 2007
Dát tip
...vo posmesnych hlaskach nevim.......a nemuzu napsat kritiku na cos, co mi nedava smysl...btw nejde o kritiky, jak porad vopakuju, ale jen nazory...jsem si divilil jen kousek salamu a je zle...no nic..)

Ano...neberu nikomu jeho názor, pokud je alespoň trochu smysluplný...všiml jsem si, že ve svých komentářích často zhazuješ úroveň zdejších děl (takhle se mi jeví poslední dobou čím dál více lidí, i na jiných českých literárních serverech, ale sám přitom místo kritiky, z které by se mohl autor alespoň pokusit o určité zlepšení, poskytuješ pouze posměšné hlášky, ze kterých si veme tak akorát tvůj výsměch a pocit tvůrčí méněcennosti...toť můj názor na situaci.

Honzyk
03. 05. 2007
Dát tip
..sorac, ale tady neni co nicit...a snazil jsem se, nekecam...cet jsem trikrat..snad jen, byt zni podivne, oci "zvraci"... ...

ou...čekal jsem že mě zničíš něčím, co alespoň nebudu čekat, ale tak co se dá dělat...

Honzyk
03. 05. 2007
Dát tip
..ja zas takovyhle texty )))

hmm...takové komentáře miluju

Honzyk
03. 05. 2007
Dát tip
...to prusvitny mi pripomina salam...nevim proc...)

domin.go
02. 05. 2007
Dát tip
hmm...takovej rozjezd sem už dlouho neviděl..:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru