Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Epigram IV.

04. 05. 2007
7
17
2824
Autor
Jerry_Shit
Epigram IV.
(masožroutský)

To je krásné posvícení,
to je krásná neděle;
máme maso a zas maso...

...od prasete z prdele!

17 názorů

Jerry_Shit
18. 05. 2007
Dát tip
Tak to mám docela často!... :)))

Jerry_Shit
18. 05. 2007
Dát tip
Krásně si navázalo, je vidět, že máš něco v sobě (tím nemyslím zakázané látky, tím myslím básnické střevo). :)

Jerry_Shit
17. 05. 2007
Dát tip
To víš, že ne... :)

Megie
16. 05. 2007
Dát tip
já vim, nic nezazlívám, tak doufám, že Ty mně taky ne..

Jerry_Shit
15. 05. 2007
Dát tip
o... k: To nevadí, snaha se taky cení. :) Megie: Mysli si, co chceš, já budu mít stejně vždycky jiné mínění. :)

Megie
15. 05. 2007
Dát tip
hmmm, dobrý, máš u mě tip, ale stejně, kdyby Bůh nechtěl nebo řád přírody nechtěl, abychom jedli maso, tak jsme se kdysi nestali lovci.. :)

sedum let...fíha...ozubené kolečko tak nastřídačku cca tři roky...ale moc mi to nejde :-))

Jerry_Shit
13. 05. 2007
Dát tip
Jojo, z přesvědčení: lakto-ovo - to je, že jím akorát mléčný výrobky a vejce. Už to bude 7 let...

běžim si vzít slovnik....já jenom nežeru maso...pokud mě fotr nechytne za flígr a nenacpe to do mě...mi to totiž nejede...ty z přesvědčení?

Jerry_Shit
12. 05. 2007
Dát tip
No vidiš, já jsem lakto-ovo-vegetarián.

pleskám!!!! jsem sice takřka vegetarián, ale co má kouzlo, to ho prostě má a nic to nezmění...

Jerry_Shit
04. 05. 2007
Dát tip
Ď... :)

j. nick
04. 05. 2007
Dát tip
jojo, pobavila:)*

:D*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru