Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes má svátek Ctibor

09. 05. 2007
6
14
1890
Autor
avox
Se Ctiborem šla jsem lesem,
svačinku si s sebou nesem.
Na mýtince u chalupy,
začly se mi ježit chlupy
na zádech,
když ten Ctibor z hloubi duše
vydal vzdech.
Začly se mi ježit chlupy
na hřbetě,
když ten Ctibor dostal pohled
zvířete.

Připomínal svým pohledem
snad říjící jeleny,
jenže tenhle jelen byl už,
zkrátka, byl už střelený.

Se Ctiborem
šla jsem borem
Jak jsem mohla
jít s tím
             zvířetem?!

14 názorů

avox
26. 11. 2011
Dát tip
se starými zády na lesní brigády nechodím už radši když zbyde chvilička u svého "písíčka" v klidu si svačím :-))

Kočkodan
26. 11. 2011
Dát tip
I já mám zlozvyk na pilu tlacit, tezko bys vedle mne mohla jen svacit.

avox
09. 05. 2007
Dát tip
Provokatére... abys neomlouval Ctibora... šli jsme sázet stromky a já chtěla jen v klidu posvačit, než se dáme do práce... tak už víš všechno :-))

podle toho, co říkal Ctibor chtěl dělat jen to, co by i tobě bylo libo... kdo by v takové chvíli řek že místo vzrušení s tebou cloumá vztek...

IVO
09. 05. 2007
Dát tip
I podívejme se...*T

avox
09. 05. 2007
Dát tip
Kus zvířete... a v kom není? :-)) tohle ovšem bylo nedorozumění o vzteku lze mluvit jako o vzrušení?

myslím na hřbetě...

asi v tobě taky bude kousek zvířete když ti vzrušením vstávají chlupy na hřetě :o)

avox
09. 05. 2007
Dát tip
takhle, ne vždy příliš krásně končí všechny silné vášně já si nedělám legraci zvědavost se nevyplácí... :-))

guy
09. 05. 2007
Dát tip
taky znám jednoho Ctibora odnesla ho silná bora chvíli koukal na svět shora a teď leží u doktora :-)

avox
09. 05. 2007
Dát tip
na tohle fakt nemám slova opakuji stále znova sic z druhého břehu ... já čekala něhu :-))

Noe1
09. 05. 2007
Dát tip
:-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru