Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes má svátek Bonifác

14. 05. 2007
7
18
2134
Autor
avox

Ví ještě dneska někdo co byly bony? Slečny u silnice jsou pořád...

Jedna slečna od silnice
vrátila se z porodnice
- přivedla na svět syna
že prý už se má prima
a zas je mezi svýma...

Ptala se jí kamarádka
- tys to vzala nějak zkrátka
jak se bude jmenovat
jaké mu chceš jméno dát
aby byl na světě rád?

Jméno už má - Bonifácek
a rovnou to dopovím:
Za bony byl a těch facek,

co jsem doma dostala...
Ty mi řekni kamarádko
jak ty bys ho nazvala?

18 názorů

Kočkodan
26. 11. 2011
Dát tip
Za Tuzexu poukázky hodne tela, málo lásky.

Jerry_Shit
15. 05. 2007
Dát tip
Hlavně aby Bonifácek až vyroste, nebyl nácek... ... to bych mu dal ňákejch facek! :)

asi ovečky?

avox
14. 05. 2007
Dát tip
ůůůůů už graduje nějak moc tahle debata, raději konec, já ten příběh znám jen z doslechu... :-))

j. nick
14. 05. 2007
Dát tip
no jasně, někdo ty krávy musí hlídat, aby nevběhly na silnici... nebo co že to bylo za zvířátka??:)

avox
14. 05. 2007
Dát tip
no to víš... ovčáci-čtveráci... pastevectví má tradici :-))

j. nick
14. 05. 2007
Dát tip
takže z Bonifácka je teď pastevec? to je hezké:))*

avox
14. 05. 2007
Dát tip
doplním k tvojim řádkům verš: "...důchodce nejspíš vyhubit, pak umírní se na finančním saně a bude spořit lid!" Co se stalo z Bonifáce? vyrostl, je dospělý tak bych řekla, že ten klacek vlastní 2-3 bordely...

jak rád bych střádal na penzi ale když zaplatím daně kde jen vzít? :o) Bonifác zaslouží pochvalu...copak z něj asi vyroste?

avox
14. 05. 2007
Dát tip
vypadáš tak - ustaraně, nežli věřit ňáké straně lépe skládat do matrace papírové, ba i mince... (do hrníčku po babičce denně minci, tak se možná jednou vyhneš chudobinci) :-))

guy
14. 05. 2007
Dát tip
taky dosti myslím na ně hlavně vždy když platím daně nevím - abych se ho dočkal - které mám hlas dáti straně :-)

avox
14. 05. 2007
Dát tip
a co řekneš na penzisty (už mají svůj drobák jistý) sedm dní v týdnu si slaví hlavně dokud slouží zdraví :-))

guy
14. 05. 2007
Dát tip
když maj svátek Bonifáci slušný lidi už jsou v práci modrý pondělky si s nimi slaví jenom ulejváci :-)

avox
14. 05. 2007
Dát tip
Díky, nebyl to můj nápad, jen starý vtip, který vznikl někde u Rozvadova ještě v dávých časech ... :-))

Jerry_Shit
14. 05. 2007
Dát tip
Pěknej nápad. :))) ***

avox
14. 05. 2007
Dát tip
To jsem ráda, že se ti líbí :-)) dík taková pochvala potěší...

IVO
14. 05. 2007
Dát tip
Tož tato je výběrová. Za dva tipy... Hergot, to nejde, no tak aspoň za jeden.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru