Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dopis

09. 05. 2007
7
24
3140
Autor
Amiška

Tobě

Chtěla bych, abys měl píseň.Píseň, která ti mě bude připomínat.Je to trochu domýšlivý, vím, ale já bych se uměla vtělit do melodie a do slov.Byla by to naše píseň, možná trochu melancholická a sentimentální, ale to k tomu patří, nemyslíš?Ke mně určitě.
Byla by to ta, kterou by sis vždycky vybral v hracím automatu, kterou by sis vždycky nechal zahrát.Když bych  prošla kolem.Nebo když bys uviděl můj obraz na stěně.
Když mě kopneš, budu krvácet, víš.Ale co na tom záleží.Já jsem připravená krvácet.Vkrádám se ti do snu, nemám na to právo, to je jasný, ty sis mě přece nevybral, ale já si tě vybrala, to stačí až až, ne?
Jsi mou součástí, podepsal ses na mé duši.Stejně jako ta velká louka na táboře v šesté třídě, kterou jsem sbíhala, stejně jako ty nekonečný záchvaty smíchu, jako kapka smutku na mé tváři , kapka deště , který se spustil po povinném nedělním obědě, jako Janin úsměv před projevem o smrti, který jsem pronášela před zaplněnou halou, jako nápis z léta na okenním parapetu-Míša má ráda-a moje jméno v e čtvrtým pádě růžovou propiskou.
Stejně se to okno vybouralo.
Takže jsi mou součástí, víš.Jako všechno co jsem zažila a o čem intuitivně vím, že má souvislost i s mou budoucností.Se vším co  kdy prožiju a udělám.
A je mi jedno, že mě vlastně vůbec nechceš.A je mi jedno, že jsem udělala tolik chyb.A je mi jedno, že Tě miluju.
A je mi jedno, že je ti to jedno.A je mi jedno, že je ti jedno, že je mi to jedno.
Chtěla bych ti sedět na klíně a líbat tě.
Je to špatně?
Miluju tvoje jméno.Šeptám ho do vánku a koluje mi v žilách.Neustále ho převaluju na jazyku a nakonec ho vypustím mezi rty.Jako dým z cigára.
Je to špatně?
Miluju tvoji chůzi a miluju tvoje slova.A někdy si říkám, že na ničem jiném nezáleží, než na tom, že mi některá z nich směla patřit.Mám je v sobě, skrytá za víčky a už je nikdy nepustím.Víš.
And nothing else matters.
A pamatuješ jak jsem ti řekla, že mám s tou písničkou od systémů spojeno tolik vzpomínek?(já vím, nepamatuješ).Tak to jsou vzpomínky na tebe, kámo.
Hrozně jsem chtěla, abys to pochopil, když jsem to říkala.
Já vím, JÁ VÍM, že tě vůbec neznám.Ale celý vesmír, na kterým jsou takový ty blikající svítící věci, hvězdy se jim říká, taky neznám.A asi nikdy nepoznám.A přesto ho miluju.A my k sobě patříme.Vím to, jako vím, že budu slavná, jednou.Jenom ty to asi ještě nevíš.Ale to neva, je to tak.
A proto si myslím, že bychom měli mít píseň.TY bys měl mít píseň.Tu která ti mě bude připomínat.Tu, kterou si vždycky vybereš na hracím automatu a kterou si vždycky necháš zahrát.Takže...máš pětikorunu?

24 názorů

Milly
04. 03. 2009
Dát tip
A nezáleží na tom, že tu nic novýho neni- hlavně, že to mluví... k lidem. .-)

Milly
04. 03. 2009
Dát tip
A nezáleží na tom, že tu nic novýho neni- hlavně, že to mluví... k lidem. .-)

Milly
04. 03. 2009
Dát tip
takže... už nemáme. .-( Já ji neměla uloženou. Nemáš domin.govy básně uložený? .-)

Milly
04. 03. 2009
Dát tip
Jsme měli báseň, než domin.govi zmizly všechny díla...

Nikdo a nic
05. 09. 2007
Dát tip
Moc pěkný a milý...Výstižný.Jednu takovou píseň mám...Tak že tip :))

Amiška
31. 07. 2007
Dát tip
ajo!:)

Milly
31. 07. 2007
Dát tip
no, že jsem tu už byla.... :-))

Amiška
31. 07. 2007
Dát tip
cos poznala hne?

Milly
31. 07. 2007
Dát tip
Ajaji, tuhle jsem poznala hned... :-)

Milly
13. 05. 2007
Dát tip
A třeba o ni nestojí..... třeba o ni nestojej.........

tak jo no:)

j. nick
13. 05. 2007
Dát tip
a třeba ne:) no to je fuk, je to dávno, nezkusim to:)

třeba by se smála z radosti

j. nick
13. 05. 2007
Dát tip
no dobře, možná by se nesmála... a když, tak jenom naoko:)

Amiška
13. 05. 2007
Dát tip
myslím že kdyby se tomu smála..tak by fakt asi nestála za to

j. nick
13. 05. 2007
Dát tip
Lucifer's Angel - možná sem to měl zkusit dřív, už je to dost dávno... ale asi sem měl, tojono...:)

j. nick - Zkus to holky berou takový věci vážně... teda jak od koho no ami - pěkný, taky mám takový dopisy a nikdy je nepošlu

j. nick
09. 05. 2007
Dát tip
no, prostě taková normální holka no, jediná na světě, moje prokletí, největší výhra i prohra v mym divnym životě:) vona by to teda vážně nevzala, si myslim, kdyby to bylo ode mě:)

Amiška
09. 05. 2007
Dát tip
děkuji!!!!

Amiška
09. 05. 2007
Dát tip
tý jo..co to je za holku.určo by to četla...a že by ji to pobavilo???JÁ bych to teda vzala vážně:)

Amiška
09. 05. 2007
Dát tip
nj, tenhle taky nikdy neodešlu:)..i když..mohla bych to zařadit do svýho seznamu bláznivin..jsem na všechyn hrozně pyšná=)

j. nick
09. 05. 2007
Dát tip
dycinky sem chtěl tý jedný napsat něco podobnýho, pořád mam takový podobný věci v hlavě, ale nikdy to nenapíšu, páč vim, že by to stejně nečetla, a i kdyby to četla, tak by ji to maximálně pobavilo, nic víc...:)*

Moncheri
09. 05. 2007
Dát tip
Taky si píšu dopisy, ale nikdy nemám odvahu je odeslat....vždycky skončí v koši, nebo jsou někde založený....Proč my holky bláznivý?!A ti chlapi stejně nic....*

domin.go
09. 05. 2007
Dát tip
kdyby někdo něco takovýho napsal mně...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru