Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje motto

09. 05. 2007
0
8
737
Autor
Balu
Tahle životní fáze je jen první cigareta, až ji dokouřím, zapálím si novou..lepší

8 názorů

Balu
11. 05. 2007
Dát tip
Tak si místo cigarety předtavte třeba žvýkačku, mě je to fuck, jde mi jen o tu pointu..(tohle období je pro mne ne moc veselé, ale začnu znova a bude líp)

j. nick
10. 05. 2007
Dát tip
no nevim, s tim nesouhlasim, protože každá další cigareta sice naoko chutná líp, ale je to svinstvo, který se v tobě usazuje a nakonec tě semele... takže přirovnání životní fáze-cigareta neberu (jedině pokud je to myšlený ironicky, že teď je to zlo a bude čim dál tim hůř:) )

Ay´Le
10. 05. 2007
Dát tip
fuj z predstavy zivota jako hnusny cigarety je mi nanic

Balu
09. 05. 2007
Dát tip
možná i tak se to dá pochopit, ale jelikož je to motto, tak jsem to myslela spíš jako takový elán do života. Teď je dobře, ale já se postarám o to, aby bylo ještě líp..tak asi tak nějak.

Balu
09. 05. 2007
Dát tip
to vůbec neznamená, že jsem kuřák, jde jen o tu pointu.

ale jo:)) taky si myslim, ze zivot je vlastne opakovani porad toho samyho, i kdyz vlastne jinyho... nebo aspon tak jsem to nejak pochopila:))

atjoV
09. 05. 2007
Dát tip
kuřák to asi ocení, něco jako skok od petra k marboro, co? ja ale nekourim, takze me tyhle obrazy moc neberou:(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru