Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

All the changing seasons of my life

22. 03. 1995
0
1
1528
Autor
Rising_Star

aneb všechny měnící se období mého života ... jakéhokoliv života název je převzat z textu jedné písničky Guns'N'Roses z alba Use Your Illusion (snad November Rain?)

Když Přichází láska je čas rozeznít zvony do kouta smuteční páska, značící minulé skony. A hořící svíčka otevřít sebe líbat Tě na víčka přinést kus nebe. A rozevřít prsty a najít jiné a vytvořit mosty, než to kouzlo mine. A darovat srdce pro hnědé oči a milovat sladce, hlava se točí...Když láska odchází Pak emituj slzy vždyť každému schází, splín nezmizí brzy. A sloupejte metalízu rozdejte růžovou zář smutek je podoben hmyzu bodavě ničící snář. A dlaň je náhle sama zebe ji, je chlad není tu kdo byl s náma, není tu, koho mám rád. A slepé prsty stále tápou vpřed a naráží jen na holou zeď a chtěj' abys tu byla hned, a chtěj' abys tu byla teď!

1 názor

silvius
17. 05. 2007
Dát tip
Trochu nepřehledný text.Jinak se mi to líbilo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru