Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hey Joe

13. 05. 2007
2
9
1005
Autor
jurasik
Sedel som pri víne
A Hendrix vydával
Tóny svojej gitary.
Hey Joe,
Volala sa pieseň
Vyvolávala vo mne
Vzrušenie.
Myslím na lady
S ktorou som strávil
Úžasnú noc.
Milujem ju
A chcem
S ňou
Počúvať
Ako Jimi
Zabíja tú svoju
Lady
Aby som jej
Vyjadril
Ako neskutočne ju
Milujem.

9 názorů

jurasik
13. 05. 2007
Dát tip
hej neda sa povedat kto je najlepsi,aj ked henrixa za neho rozhodne vela ludi povazuje...Neviem ci bol najlepsi v hrani a technike, no pre mna to ostane gitarista,ktory svojim nastrojom vedel uzasne vyjadrit nazor na hudbu,na svet atd..do svojej hry daval srdce...a pritom ked zacinal profesionalne hrat tak ani nepoznal noty...aj v sucastnosti je vela technicky zdatnych gitaristov,ale Jimi je len jeden,chlap,ktory zmenil hudobny svet....

jurasik
13. 05. 2007
Dát tip
okey dakujem, ja som zase rad, ze okrem mna este medzi nami mladimi existuju ludia, ktori vedia ocenit SKUTOCNU hudbu...a tu nepochybne hendrix robil...:)

jurasik
13. 05. 2007
Dát tip
V pohode,rad sa dozviem nieco nove o Jimim, ale pri vsetkej skromnosti,Hendrixa uz mam tak prejdeneho odpredu,odzadu ze viem o nom skoro takmer vsetko..a woodstock som samozrejme videl...uzasny koncert...

jurasik
13. 05. 2007
Dát tip
dakujem pekne...pisal som zo srdca mierne opity v bare pri vine...diks

FunThomas
13. 05. 2007
Dát tip
takové... jednoduché a .. no, prostě good... Hej, džou, dám ti tip.. =)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru