Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdybys byla

13. 05. 2007
11
32
3371

Kdybys byla...

Řekl bych

Máš tak krásné oči

 

Jenže nejsi… vlastně…v podstatě…

 

Jsi nezhmotnělé jsoucno

Bez hlubší podstaty sebeuvědomění,

V závislosti na iracionální realizaci…

 

 

Máš tak krásné oči…

 

 

 


32 názorů


az tak? no dekuji.:-)

hmatatelné*

O co ti vůbec jde ?

Je to jednoduchý: potkal sem holku, do které sem se pomalu ale sloňsky zamilovával. Měli sme toho strašně moc společného. Náznaky, které mi dávala, jsem chápal jinak. No a když došlo na řeč, nějak nedokázala pochopit na základě čeho jsem k ní cítil náklonost. Začal jsem o ní snít ve svém vlastním světě. V tom, ve kterém mě taky milovala. V tom světě jsem jí říkal, jak hezké má oči. Jenže v tom našem jsem jí to už ( tak ) říct nemohl. Nechtěla. Takže v podstatě byla ( má ) a i nebyla. To, že byla moje nezhmotnělé jsoucno, to znamená, že pro mě byla všechno. Jenže ne tak, jak jsem chtěl.Ne v našem světě, ale v iluzích, proto nezhmotnělé jsoucno Bez hlubší podstaty sebeuvědomění - to znamená, že ta v mých snech a iluzích si neuvědomovala, že existuje opravdová dívka, co mě odmítla v našem světě. Neuvědomovala si, že v reálném světě sem byl odmítnut. ( to by bylo značně morbidní - " neboj, ona tě odmítla, ale v tomhle světě sem jen tvá" - fakt sem nechtěl skončit ve šternberku ) V závislosti na iracionální realizaci - že to vše, o čem sem snil byla prachsprostá blbost jen v moji hlavě. Nereálné, nemožné, nerealizovatelné. Konec - máš tak krásné oči navazuje na začátek - ve své hlavě jsem s ní toho zažil tolik, že někdy jako by se to opravdu stalo. Takže v podstatě moje byla.

díky, ani nevím, kde se to ve mě vzalo :)


jo je to smutný, dokonce je mi smutno ještě teď, když to čtu... ale sem rád že se líbila :-)

a co že jsi sem zavítala ? :-)

nerad na to vzpomínám, ale je to tak. Ani jsem to u téhle básně nečekal ... popravdě

Jasminne
07. 03. 2008
Dát tip
Krásně se to čte...má to jistou vzácně viděnou podstatu... :)

nonamebeast
01. 09. 2007
Dát tip
:-)

Danilo
20. 06. 2007
Dát tip
*

sem rád že se líbí dalšímu člověku, dík :-)

Quaken
17. 05. 2007
Dát tip
fííha až se mi zaleslky oči máš ho mít *

nonamebeast
16. 05. 2007
Dát tip
:-)

máš taky hezké oči, jenže sem je viděl jen z fotky :-(

dík :)

bushmasterX
15. 05. 2007
Dát tip
Jsi nezhmotnělé jsoucno Bez hlubší podstaty sebeuvědomění, V závislosti na iracionální realizaci… Máš tak krásné oči… tohle je prostě dokonalé, absolutní..tip:-))

nonamebeast
15. 05. 2007
Dát tip
zase si to čtu...to abych viděla,že mám taky tak krásné oči?ne, je to mooc dobré (chm..víc tipů nejde,co?)

martinez
14. 05. 2007
Dát tip
mělo tam být u mne "to se ti povedlo" ale vyjde to nastejno :o)

:-) snažím se no.

martinez
14. 05. 2007
Dát tip
tak to je moc milý, Marťo, to se to povedlo *

děkuji

Já vím ty nejkrásnější:)) Ne teď vážně, je to pěkný

nonamebeast
13. 05. 2007
Dát tip
je to pro všechny,co jsou a nejsou a je to moc krásné.. teď a tady jak si to čtu moc:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru