Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč mne všichni mají rádi ?

06. 10. 1999
0
0
1275
Autor
Count

Tuhle jsem se pozastavil nad tím, proč nás naši blízcí tak milují. Nebude to třeba proto že …

Z brokovnice s uříznutou hlavní, vyslal jsem roj kulek, nechť rychle letí za ní. Ať vzpomene si na dobu, kdy měl jsem ji moc rád. Za každý ten den zkurvený, jedna dírka, do jejích zad. A teď ji i druhá salva dohání. Jak ona mé srdce a city, tak ony její páteř a mozek poraní. Pak skrze stovky tunýlků prosvítá slunce rudé. Vy všichni ostatní, milujte mne na věky ! … nebo zde jen pár mrtvol zbude.
kačka
30. 10. 1999
Dát tip
Možná, proto, že jsou sami milováni, maj prostě přebytek na rozdání...
Básnička extravagantní, hodně se mi líbí, asi bych to ukončila jen tím vykřičníkem.

Datin
18. 10. 1999
Dát tip
jo jo... Ten pocit znám...:-)))

snoopy
14. 10. 1999
Dát tip
aha.. asi to tak, až na výjimky (snad!), bude..

AHED
12. 10. 1999
Dát tip
Jestli to není tím, že nás naši blízcí opravdu ale OPRAVDU nemilují....

Bříza
08. 10. 1999
Dát tip
Probůh já přeci neřekl, že je to špatné !!!

slavek
08. 10. 1999
Dát tip
můžeš mě klidně zastřelit a stejně Tě nezačnu nemít rád. :-)

Merle
07. 10. 1999
Dát tip
Zbytečně dobrý, jen na konci chybí trocha rýmů.

zkumavinka
07. 10. 1999
Dát tip
no... dobre... rikals, ze to nemam brat osobne... ale gdyz to dost dobre nejde... bojiiiim, bojiiiiim... ;-))
mam te moc rada, malicku... :-))

Print
06. 10. 1999
Dát tip
Víš co, milý County... Tahle otázka mi fakt nedává spát! Čím víc jsem někým milován, tím děsivější mám sny: protože nemůžu přijít ve stavu bdělém i nebdělém na to, na co se ptáš: PROČ!!!
Proč...

Bříza
06. 10. 1999
Dát tip
Pánové-to je pouhá biochemie a souboj genů. Leckdy skutečně tanec kolem toho nabývá makabrozních rozměrů, ale shorauvedené dílko je úsměvné svou zjevnou vazbou na prvoplánové Hollywoodské sračky... Doufám, že až Tě Counte třeba potkám, nebudeš mít na hlavě uši jako Mickey-mouse...

Jean
06. 10. 1999
Dát tip
Ona to zas taková sračka neni, ale bejt tebou ohlídnul bych se po jiném způsobu upoutání blízkých.

Rivka
06. 10. 1999
Dát tip
hm... Proč píšu tak dobré knihy - proč jsem tak moudrý...:-)))))))
Tohle je vážně dobré:-)
Print: Na některé otázky nejsou odpovědi - nebo nutně sklouzávají do ironické roviny...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru