Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zamilovaná

15. 05. 2007
6
15
2504
Autor
Jezuita

Blondýna češe

svoje vlasy mobilem -

prožívá jaro


15 názorů

Jezuita
22. 05. 2007
Dát tip
Lidi, neserte mi.

ano, tak jsem si to nějak představovala :o) btw - minela je krásný slovo...

Kili
22. 05. 2007
Dát tip
mořský koník: Aah, už tu minelu vidím. Tímto se omlouvám Jezuitovi :D

klik pro kiliho = nominativ, genitiv, dativ, akuzativ, vokativ, lokál, instrumentál - vyber správnou možnost a pak se můžeš Jezuitovi omluvit zas ty... možná se vám povede takové hezké malé omlouvací perpetum mobile...

Kili
18. 05. 2007
Dát tip
Jezuito, omluva tvá jest přijata i s pukrletem. :)

Jezuita
18. 05. 2007
Dát tip
Opravdu jsem to viděl v autobuse.Volala a potom se zamyšleně několikrát učísla mobilem - vlas dlouhý rovný.

Jezuita
18. 05. 2007
Dát tip
V mluvnici nejsem kovanej, omluva s pukrletem:-)

Kili
17. 05. 2007
Dát tip
Jezuito (vokativ), prosil bych »pro Kiliho« (genitiv) - jsme v Čechách (lokál) nikoliv v Tatarstánu (lokál). Děkuji uctivě Kili (nominativ)

Paulart
17. 05. 2007
Dát tip
Líbí se mi. Cosi skrytého: Blondýna drží v ruce mobil a hřeben zároveň, ale je vidět jen ten mobil. Nebo si probírá vlasy jen prsty a přitom je líná ten mobil si odložit? Asi by v tomto případě stačila ta free forma dvouřádková: Blondýna češe svoje vlasy mobilem. Takhle píše na www.haiku.cz Ignatz :-). Tip.

Jezuita
15. 05. 2007
Dát tip
A ten nejstarší trpaslík pravil: "hoši,smrdíte, musíte se mejt alespoň do půl pasu od spodu". Chodili pro Mařenku do perníkové chaloupky,odnesli ji i s klecí do štoly, kde jim svítila očima.To dělali každej den, večer ji vraceli Ježibabě.Proto se nekoupali hned po práci, protože se styděli, v noci byla tma, že neviděli každej svůj lavórek a Mařenka spala v kleci. "Tož založíme vatru", řekl Bystromozg Fousatý.Hořela dobře i s chaloupkou.Ježibaba vylítla jak koblih z vysavače, Mařenku podpaží.Jednomu vyrazila přední zub a ta tam. Postižený volal: "to je velká Fatra!" Původ zeměpisného názvu doložen později. (Pro Kili).

IVO
15. 05. 2007
Dát tip
Blondýna čte si. Haiku pro neblondýnu je dokonalé. *T

Kili
15. 05. 2007
Dát tip
a dál?

nonamebeast
15. 05. 2007
Dát tip
:-)) já vlastně ani nevím co,ale něco:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru