Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dveře Bezvýchodna

10. 05. 2001
5
0
1302
Autor
Sela

Čtyři sta let buším na dveře Bezvýchodna, jen moje představivost o tom ví. Věčnost ukapává ze zbytků lidství a čas zmačkaný v odpadkovém koši, podnapilý tříštivostí neulpívajících sekund, zpívá mi rekviem. Stovky let beru útokem duboví mocných vrat, jsa stále spoutáván bezútěšnou neprůchodností. Malomocný touhou vstoupit, překresluji jejich hroznovitý tvar na plátna nahých očních víček v poloze: HLUBOCE DOKOŘÁN. Do krajnosti vzrušen ztřeštěnými představami Zádveří, omývám své vidiny v přílivu očekávání. Jsou to snad rozkvetlé jabloně s právě dozrávajícími mandlemi? Zmrzlá akvária? Či lodě postavené z nehtů mrtvých nepřátel?
Sala
13. 05. 2001
Dát tip
moc se mi v tom něco zamlouvá, ale nechám si to pro sebe :)

Cavalera
11. 05. 2001
Dát tip
tip!!!

Sela
10. 05. 2001
Dát tip
Nejak to blblo při vkládání, takže je toto dílko i pod autorem Papoch, i když nevím jak je to možné. Doufá, že to brzy vymaže. Dík

Sela
10. 05. 2001
Dát tip
TJeste jedna oprava: Doufám, že to brzy vymaže. Dík

Danny
10. 05. 2001
Dát tip
je to vynikající, líbí

TIP


Pája
10. 05. 2001
Dát tip
*

papouch
10. 05. 2001
Dát tip
už jsem to mázl, ale bohužel s tím i ty dva tipy .. takže ode mě máš jeden kompenzační píp :-) Oldovi jsem napsal, ať se na to mrkne, co to blbne. Byl jsem z toho zděšen tak jak Ty. čau :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru