Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tak jest

16. 05. 2007
12
26
4194
Autor
Markel

veltlínské bílé, suché :-))



jabloňový květ

lístků pět



světů svět

26 názorů

Markel
15. 04. 2008
Dát tip
Narvah. jo, máš pravdu, včelí svět, díky

Narvah
15. 04. 2008
Dát tip
taková včelí :)

Markel
28. 07. 2007
Dát tip
SnoopyDuck: nárok na dětinštění ještě nemáš, já už mám polovinu života za sebou, dost dobrý období života, nikdy bych to nečekala, měj se krásně, máš pěkný nick :-)))

Markel
28. 07. 2007
Dát tip
SnoopyDuck: díky, že jsi u mne byla, mám i složitější věci, ale v poslední době tak nějak dětinštím či co, takžepak ta jednoduchost.... :-)))

Markel
16. 06. 2007
Dát tip
Robinia: Děkuji za navštívení, máš recht, víno je víno, pěkný víkendík přeji :-)) rainman: jsem ráda, že líbilo, díky, že jsi tu byl

rainman
12. 06. 2007
Dát tip
pěkné a šťavnaté :-)

Robinia
25. 05. 2007
Dát tip
Sice ve mně jabloňový květ evokuje spíš calvados, ale víno mám radši...

Zbora
22. 05. 2007
Dát tip
...a vždyť on ten Veltlín nakonec taky není špatný, žeáno ;o)

Markel
20. 05. 2007
Dát tip
supizmus: díky moc :_))

supizmus
20. 05. 2007
Dát tip
moc hezké

Markel
18. 05. 2007
Dát tip
Zbora: Milý Zboro, máš pravdu, hochu, moc ráda bych Merlota ochutnala trochu, :-)) ale mám problém, neb jsem diabetik a mohu píti jen suché víno, pokud vůbec, ale zahřeším si i na tramínu červeném, to je také bílé víno,jak jistě víš, tak nějak polosuché, výborné, já se vyznám, je mi to ale nyní již málo platné, chtěla jsem napsat naprd, ale jsem dáma, tak se vyjadřuji na úrovni :-)), díky, že jsi u mne byl, pod mým dílkem smysluplnou diskuzi zahájil :-)) vesuvanka: Děkuji Janičko za Tvoji návštěvičku :_)) Duchové: díky za kukýnka a diskutování, víno je holt víno, mléko starců a vůbec, ušlechtilé pitíčko, pokud se podaří :-)), ráda jsem vás tu viděla :_)) Petrusha: Díky, že jsi u mne byla :-))), :-))) korálovec: tramíne, tramíne, sláva tvá nepomine, máš pravdu, tramín je mooooc dobrýýýý, díky za návštěvičku guy: to je ale velký nedostatek tvého života, to bych do tebe neřekla, třeba dáváš přednost pivu a bravurně rozeznáváš jednotlivé značky včetně výše stupňovitosti těchto zlatavých moků, měj se krásně :-)) Diana: jsem ráda, že líbilo, díky, měj se krásně, předvíkendově, pátek já mám nejraději, neb slibuje krásné prožití dvou dnů bez zaměstnání-práce, jež nás, nebo alespoň mne živí :_))

Diana
17. 05. 2007
Dát tip
Moc pěkné a vtipné. T!

guy
17. 05. 2007
Dát tip
hm, zaplaťpánbů nejsem znalcem, takže vína kromě barev rozlišuju už jenom na sladší, míň sladká a příjemně trpká :-)

Duchové
17. 05. 2007
Dát tip
Buďte naopak rád, upřímný pane zboro, že jste prozřel dříve než mejdan, na kterém máte v úmyslu oslnit svým výběrem, propukne. :)

Zbora
17. 05. 2007
Dát tip
avi, pardón.

Zbora
17. 05. 2007
Dát tip
Ksakru! Zrovna nedávno jsem si dvě lahve koupil a myslel, jak s nima budu machrovat. :o)

Duchové
17. 05. 2007
Dát tip
Ty-pic-ký omyl, milý pane zboro, bez urážky, ale tekutiny tohoto typu (Tarapacca a spol.) prosím nenadřazovat , ba ani nesrovnávat s (přímo) aristokratickými a sofistikovanými víny francouzské provenience. Obecně jihoamerická vína pomotala hlavy mnohým mladým vínomilným kadetům, proto je naším posláním vám sdělit, že se jedná pouze o módní výstřelek. A v neposlední řadě je třeba připomenout, že vyšší cena ne vždy zaručuje vyšší kvalitu, což jistě víme a u vín to bereme dvojnásob na vědomí. s pozdravem duši

Zbora
17. 05. 2007
Dát tip
Duchové: jsem nechtěl hned tak zhurta. To jsem ji rovnou mohl poslat pro Tarapaccu za 300,- ...no, a jak by k tomu přišla? A když tak koukám, je fakt, že dílo je jemné, k tomu by se nehodila :o)

korálovec
17. 05. 2007
Dát tip
no já radši tramín (teda pokud mi to duchové ráčí dovolit) ale *

Petrusha
17. 05. 2007
Dát tip
no ano moraváci stále hovoria, že :"víno se i z hroznů dá dělat"

Duchové
17. 05. 2007
Dát tip
jo, a přečetli jsme to ještě jednou, představili si veltlín, a jo. tip

Duchové
17. 05. 2007
Dát tip
Na Merlotu by si jistě kosi pochutnali (merles-kosi), samostatně bychom ti ho však nedoporučili(spíše hladké než hutné), jest vhodný leda k přidání do ušlechtilejších odrůd, zejména Cabernet Sauvignon. Co do opulentnosti a plnosti, pak CS z oblasti Bordeaux, nejlépe Haut Médoc ti jistě připraví zážitek ne nepodobný tomu, jenž vábil múzy páně Petrarcy při rozjímání v Cote de Beaune. Tolik ke zborově příspěvku. Nicméně, naše doporučení je (zdá se) irelevantní, vzhledem k tomu, že poeta poetí o víně bílém.

vesuvanka
17. 05. 2007
Dát tip
krásné a pravdivé :-))) TIP a díky

Zbora
17. 05. 2007
Dát tip
Doporučuji Merlot. Je hutnější.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru