Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mořští pstruzi

17. 05. 2007
15
24
3062
Autor
Duchové
   Rybář složil síť
  měsíc si omývá tvář
 zítra bude líp

24 názorů

A.H.
29. 12. 2009
Dát tip
Asi se blýská na lepší časy.

Narriel
08. 04. 2008
Dát tip
Zelená, modrá a šedá, a taky tak trochu, trošičku stříbřitá... *T

Duchové
09. 07. 2007
Dát tip
:DDD to jde

natural 95? :-) Rybí ploutve tlí zlý rybář dneska házel mrtvé ryby zpět

Duchové
09. 07. 2007
Dát tip
spíš Rybí ploutve tlí (jakože natural) :)

Doplňkové haiku Rybí ploutve spí břeh je prázdný, osaměl zítra začne hra

Duchové
25. 05. 2007
Dát tip
mořský koníku, to je typické sofisma. To, že včera bylo hůř z tohoto haiku ale v žádném případě nevyplývá, a otázka, kdy bude nejlíp pak není namístě.:-) Děkujeme a přejeme hezký den v moři. Moře totiž nade vše milujeme. :)))))

takže včera bylo hůř? a kdy bude nejlíp? mořský haiku, to se mi líbí :o)

Duchové
19. 05. 2007
Dát tip
koukáme, že jsou naše haiku jedním velkým pistáciovým oříškem. ale věř nám, že kdo ho rozlouskne, možná ucítí hořko divno sladkou chuť, (a třeba mu nakonec i zachutná). :)

Paulart
19. 05. 2007
Dát tip
Prázdná síť. Prázdná tvář úplňku... Ale co to "zítra bude líp"? Kdo to může vědět? :-)

Duchové
18. 05. 2007
Dát tip
hele napíšeme ti to do zpráv, jo?

prominte ted už bude snad vážně poslední proč mám chtít nebo nechtít aby to autor věděl?

Duchové
18. 05. 2007
Dát tip
záleží na tom, jestli chceš, aby autor věděl, že mu ten tip posíláš, tak mu jednoduše do kritiky napíšeš * nebo T* nebo tip* a tak různě

sem trochu natvrdlá takže mi duchové jistě odpustíte ještě jeden dotaz jakej je rozdíl mezi tim když napíšu kritiku,dám tip ale do tý kritiky nenapíšu že sem dala tip a tím když do kritiky napíšu že sem dala tip ?

Duchové
18. 05. 2007
Dát tip
no tipy posíláš dílkům, která se ti líbí, jako takové ocenění. když se ti dílko líbí, napíšeš k tomu něco do kritiky a dáš tady dole Přidat tip, odeslat. nechceš-li psát kritiku, stačí zase nahoře zmáčknout Dát tip. když se ti dílko nelíbí, napíšeš Hrůza! a odešleš bez tipu. nebo tak ňák. Hezký víkend!

duchové dala sem vám tip akorát sem nenapsala že sem vám ho dala u jedný básničky ted swem přidala ke všem dalším tipy když si mě o to tak laskavě .požádal a taky proto že se mi zdá že bych k náký nebyla spravedlivá prosim mohli byste my vysvětlit k čemu slouží tipy? nebo odkázat někam kde si to můžu přečíst?

Duchové
18. 05. 2007
Dát tip
Jé, to je pěkný. Díky, MazLenko :))

MazLenka
18. 05. 2007
Dát tip
Úplně mi to zhusilo kůži. Tip

korálovec
18. 05. 2007
Dát tip
mňoch, jako namalované. *Tip

papouch
18. 05. 2007
Dát tip
kurňa už aby bylo

IVO
17. 05. 2007
Dát tip
Ud duchů bych čekal víc duchovna, ale jinak fajn. *T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru