Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A predsa

Výběr: Print
17. 05. 2007
18
32
4904
Autor
zlyvkus

hrám na elektrickej gitare
aj keď nám práve vypadol prúd

dal som si kontaktné šošovky
a na to ešte okuliare
chcel som ťa vidieť ostrejšie
no ostala mi z teba šmuha

to sa necítiš ako bytovka na dedine?

nikdy by ma nenapadlo
že raz si bude Slnko predo mnou zakrývať oči

a predsa


32 názorů

jt
23. 06. 2008
Dát tip
yeah - výborně vygradovaný .. ;-) velkej TIP + avi

ariadna*
23. 11. 2007
Dát tip
skvela*

zlyvkus
28. 05. 2007
Dát tip
este raz vsetkym vdaka

evouš
28. 05. 2007
Dát tip
výborné

moonspell
26. 05. 2007
Dát tip
ta bytovka na dedine..dost odlahcila basen..teda aspon pre mna, zajimavy napad..

zlyvkus
24. 05. 2007
Dát tip
dakujem:) to je taky zvuk jak keby ani nebol... a to uz bude asi udel nas, co nosime sosovky:)

vlad03
21. 05. 2007
Dát tip
hehe, to jak keby hovoril nejaky romanticky komik :))

*

bajron
19. 05. 2007
Dát tip
dazdozienka:nechajme to uz ak;)

dazdozienka
19. 05. 2007
Dát tip
co je na tom roztomile;pmozno xalani ja nie;p

dazdozienka
19. 05. 2007
Dát tip
sorka s tym rozoberanim;]som sa neudrzala;]..jaku genialitu??;D

Alojzia_W
19. 05. 2007
Dát tip
poznam ten pocit, ked sa chce moc...osudu navzdory:-)*

zlyvkus
19. 05. 2007
Dát tip
aki ste mi roztomili;)

bajron
19. 05. 2007
Dát tip
dazdozienka:vkus by nemal uverejnovat veci ak neche aby boli rozoberane...alebo ich davat do indispozicii aby ich nikto verejne pred jeho ocami nerozoberal... ato co si napsiala:je to presne take ake si to spravis...cize ty nevidis povrchnost ale genialitu... pre mna tie obrazy na seba nenavezuju...celkovo dotvaraju myslienku ale pre mna je to malo...basen je aj o texte...a tu ked si odmyslim tu myslienku je to pre mna dost neucelene...gitara zrak bytovka slnko...ziadna spojitost v texte...pritom som pochopil celu basen(pre istotu aby nemal niekto opat potrebu vysvetlovat slovo po slove..,)

Najmladšia
18. 05. 2007
Dát tip
bytovka na dedine....uplne presne*

dazdozienka
18. 05. 2007
Dát tip
som kecala so 'zlymvkusom', on nema rda taketo rozoberanie svojix basni[a ja sa vacsinou ani netrafim co myslel] ale sme sa zhodli ze kazdy tam moze videt sjove..prave preto ti eprve dva verse su skvele..napr hypoteticky mozu byt o tom ze vo vztahu existuje zotrvacnost a oni prave uvadzaju do temy.dalej, ak by som to brala v rovine toho vztahu, xces nieco vidiet jasne, az sa celkom rpiblizis a j eto opacny efekt, resp, pod lampou byva najvacsia tma. alebo ze ak sa valstne pozrie sna to celkom ostro vidis, ze to ne je take ake sis i myslel.alebo ze vidis to co si nemal..tu 'smuhu' ktora moze byt hocico. otazka bytovky..bud jednoduxo to ze vytraca niekto..alebo ak to ratam s tou smuhou, ze niekto je skratka nieco viac, si to mysli, mysli si ze ma nadhald a vidi viac ako ostatni. preto si moze dovolit klamat,,myslis si ze ubohe dedinske xalupky nic neuvidia..neuvidia, ale dali si bryle aj kontaktne sosovky.. posledna sloha..by som to zobrala ako inverziu, vidis tak ostro ze si az slnko musi zakryvat oci. co je nelogicke ale sedi to valstne..v suvislosti s opacnostou tak dufam ze staci;] najviac sa mi lubi ze teraz mato tym toto vobec nemyslel ..ale niekto to takto moze vidiet..preto nesuhlasim s tym ze nieco je povrxne..setko je take ake si to spravis..

dazdozienka
18. 05. 2007
Dát tip
bart jak ze nejde hlbsie?? preco myslis?

zlyvkus
18. 05. 2007
Dát tip
dakujem vam ludia:)

Print
18. 05. 2007
Dát tip
Bzvadný, neomšelý, žádní moli!:-)*

suhlasim so skafom *

Skafararix
18. 05. 2007
Dát tip
Velmi vtipne a trefne prirovnanie: "o sa necítiš ako bytovka na dedine?"...vyborne:))

bajron
17. 05. 2007
Dát tip
moj nazor poznas...

fajo
17. 05. 2007
Dát tip
hmmmmm... no... tak mi chvíľu trvalo,kým som sa tak nejak zorientoval... minimálne zaujalo a teda vrátim sa,toto bude na dlhšiu trať *

obluda
17. 05. 2007
Dát tip
sa necitis ako bytovka na dedine? :))) fasa prirovnanie:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru