Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Môžeš sa mi pozrieť do očí?

19. 05. 2007
1
5
559
Autor
BroLiE

Niekomu.

Rozrážam dvere na izbe, zhadzujúc batoh na najbližšiu posteľ.

"Ak mi chceš niečo povedať, poď dnu, ak nie, zavri ich zvonku a už v živote mi nechoď na oči!!!!"

Ostal stáť vo dverách. Aj s tým jeho psím pohľadom.

"Nejdeš si zapáliť? "

Sediac na schodoch svorne mlčíme v trápnom tichu. Kto sa ujme prvého slova? Poťahujem z cigarety a pozerám do blba špinavej steny.

     Hlavne si už prestaň klepkať tou nohou, nech nevidí, ako moc si nervózna.
     Aj tak to z teba kričí na kilometre.
     Ako som mohla byť taká naivná a sprostá krava?
     Ešte keby som sa ho na to pred týždňom nepýtala, nepoviem.
     Samozrejme, že nikoho nemá. Veď kto by ho chcel?
     Hovado..
     Tak on už dávno urobil za tým všetkým hrubú čiaru.
     Či ju aj ja viem urobiť. Nechce stratiť kamarátku.
Aké "milé" .
     To len on môže zahlásiť takú....

"Môžeš sa mi, prosím, pozrieť do očí? Veď to si chcela. Preto si sa vrátila."

Odtrhla som sa od steny.

      Áno, chcela, ale... Nemôžem mu predsa ukázať, ako veľmi potrebujem jeho objatie.

Cigareta pomaly dohorela a končí v popolníku. Pozbieram posledné zvyšky hrdosti a dvíham hlavu.

"Vieš, mám chuť niečo spraviť, ale kebyže to spravím, tak ma nakopeš do zadku a pošleš do hája celého aký som.

  Ale ja to risknem."

Vstal a tuho ma objal....

 

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 


5 názorů

BroLiE
20. 05. 2007
Dát tip
nie som rodeny spisovateľ a ani sa tak netvárim, je to aj v pokece o mne - píšem, keď si potrebujem uľaviť. ten vnutorný monológ bol v skutočnosti prudší a vulgárnejší. každopadne ďakujem :)

johny45
20. 05. 2007
Dát tip
Pribeh je pekny, ale spracovanie podla mna dost zaostavalo. Vnutorny monolog v poviedke je velmi dobra vec, len treba na nom este podla mna popracovat. Pripada mi taky prilis ukricany, taky nasilu...mozno v skutocnosti taky aj bol, ale v texte to nevyzera tak dobre.

Quaken
20. 05. 2007
Dát tip
Za pravdivou krásu situace...*

BroLiE
19. 05. 2007
Dát tip
ďakujem :) .....a stal sa mojim najlepsím kamarátom

tinja
19. 05. 2007
Dát tip
tak to sa mi "líbí" totoo..:D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru