Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Goodbye, love

22. 03. 1995
0
0
1536
Autor
Rising_Star

Sbohem, lásko, já odcházím, ať ukončím těch pár trapných chvil K lásce je třeba dvou, já vím, však co říct, když jsem jediný tu zbyl? "Once she asked me how to fly,  I showed it her  She wanted it try ...  
  ... so she flied away And had - nothing to say"
A tak - až jednou budeš bloudit ve svých vzpomínkách,  
dřív, než zcela zblednou než se rozsypou jak suchý hrách a jejich význam se rozplyne jak mlha kolem poledne, vzpomeň dnů, kdy nám patřil svět, kdy každou noc znova vznikal vesmír, bez závisti, zloby a prázdných vět, nádherný svět, kam slzy nesmí; a sny, jež jsme mívali, vše, co si můžeš přát, naše tužby lítali po nebi Mléčnou drahou; jak jsme se líbali, až Slunce zapomnělo hřát a hvězdy nás hlídali při toulkách noční Prahou.
pak možná sama pochopíš, kdo z nás byl tenkrát štěstí blíž A i když někdy narazíš a zmizí každá z Tvojich jistot, pak věřím, že teď sama víš - - v mém srdci vždy budeš mít místo.  

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru