Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kulturní událost roku

11. 05. 2001
11
0
1350
Autor
misan

28. 4. 2001

Blíží se půlnoc. V sále se nedá dýchat pro cigaretový kouř, zápach piva a potu. Hudebníci k sobě v křeči tisknou svý nástroje. Lidi na parketu jsou u vytržení. Tep na sto osmdesáti, naprostá extáze. Většina z nich vyřvává s kapelou. Ještě jedno číslo a hudba přestává hrát. Ještě jedno číslo a jde se domů. Ještě jedno číslo - a končí výroční koncert dechovky pro místní domov důchodců.
Janis
12. 05. 2001
Dát tip
*!

Cavalera
11. 05. 2001
Dát tip
Ty wole .. v půlce jsem chtěl odejít a pak jsem mimoděk koukl na poslední řádek, což mě zpět vrátilo k textu .... skvělýýýýýýý!!!!!! ...tip!!!!

Dobré! Na báseň to má... ehm, divnou formu, asi by to klidně mohla být i "minipovídka"... ale co na tom, tip.:)

Yfča
11. 05. 2001
Dát tip
Beru to taky jako minipovídku, takže tipec.

Cavalera
11. 05. 2001
Dát tip
Jsem tu ještě jednou ... tohle mě dostalo, jako už hodně dlouho nic:-))) .. TOHLE JE TOTIŽ NAPROSTO DOKONALÝÝÝÝ!!!!

clovrdik
11. 05. 2001
Dát tip
perfektní :-))))) TIP

Albireo
11. 05. 2001
Dát tip
Ta pointa je tak nečekaná, že rád dávám tip. Albi**Reo

riv
11. 05. 2001
Dát tip
Spíš minipovídka, ale excelentní :-)) Tip!

ruby
11. 05. 2001
Dát tip
jojo, musim souhlasit, vyborny podani vybornyho napadu

Cody
11. 05. 2001
Dát tip
:o))))))))))) tip

Astalavista
11. 05. 2001
Dát tip
TIP* (Cava: díky za avízo :-)

Cavalera
11. 05. 2001
Dát tip
Jo jo .. omlouvám se, že jsem Vás obeslal avízama, ale tohle myslím stálo za to:-)

djPrd
11. 05. 2001
Dát tip
No super, teda, to je fakticky nářez. Vzpomínám si jak jsem jako malej koukal na Vlachovku s dědou, a tam se právě pařili ty starý v tesilu a měli hrozně rudý ovary, tlustý zátylky a byly děsně veselý, úplně mi jde mráz po zádech.

Astalavista
11. 05. 2001
Dát tip
Cava: jak jsem už napsal - díky. Je dobře, že je ta možnost, když někdo z nás považuje něco za zajímavé, může o tom dát vědět ostatním... :-)

Kovi
11. 05. 2001
Dát tip
***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru