Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Věřím

20. 05. 2007
1
8
1008
Autor
Terek
Věřím ve smích. Věřím v ideály. Věřím v to, že každý má snít. Věřím, že máme mít cíl i když jen nějakou pitomost. Věřím svým rodičům. Snažím se stále věřit svým přátelům a známým i když jsem již hodněkrát dostal přes prsty. Věřím, že nejsme ve vesmíru sami, protože by to bylo plýtvání místem. Věřím, že jediné co si skutečně volíme je to jestli budeme hodní nebo zlí. Věřím, že člověk se může změnit. Věřím v úsvit nového dne, máme vždy další šanci něco změnit. Věřím v sílu autosugesce. Věřím, že někdy bude líp, že lidé se poučí ze svých chyb. Věřím v čest a hrdost. Věřím v poctivost. Věřím v milosrdné lži. Věřím své čtyřnohé kamarádce. Věřím v to, že nejsem normální, ale kdo dneska je.

8 názorů

Terek
20. 05. 2007
Dát tip
díky :)

Norsko
20. 05. 2007
Dát tip
že se mi to líbilo :-)

Terek
20. 05. 2007
Dát tip
tzn?

Norsko
20. 05. 2007
Dát tip
věřím v milosrdné lži

Terek
20. 05. 2007
Dát tip
jasné :)

a ja verím, že ty mi uveríš, že som tomu veril aj predtým :-) sranda.

Terek
20. 05. 2007
Dát tip
Veřím, ale je to schválně.

verím, že uveríš, keď ti poviem, že tých "verím" je tam hodne.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru