Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návraty ke kořenům 4. - ANEKDOTA

20. 05. 2007
2
12
1964
Autor
Lyskoř

znáte ty "amerciké" vtipy, bývaj často ve filmech je to většinou nějatk takhle: knock knock! who´s that? ... a něco. většinou to není vůbec vtipné.. V 4. a zároveň předposledním návratu ke kořenům vám předkládám lyskořovskou variantu těchto "anekdot".

.
.
Knock knock!
Whos´s that?


Gestapo!
.

.

12 názorů

JiKo
15. 10. 2008
Dát tip
čéče já si dycky myslel že je to dětská hra.. Ťuk, ťuk.... kdo tam? Ježíšek

Sanelma
24. 06. 2007
Dát tip
ošklive črné a vtipné jak bylo psáno. jako ty:)

Garth
21. 05. 2007
Dát tip
pochopitelně nelze netipovat.

Anonym 69
20. 05. 2007
Dát tip
--nechápu...

Rabb
20. 05. 2007
Dát tip
ehe.. ehe.. bu! :-)

Lyskoř
20. 05. 2007
Dát tip
Lovkyně: že děkuji :)

Lyskoř
20. 05. 2007
Dát tip
nepotrebujem: Lyskoř má ojedinělou vlastnost pobavit se sám svými vtípky. A tenhle případ je přesně jeden z těch případů kdy se tak opět stalo. Lyskoř ví, že každý se směje něčemu. Proto ti to nemá za zlé. ne nic ve zlém, Lyskoř to chápe. Ale přišlo mu to nespravedlivé tři rána za sebou ho napadly tři různé myšlenky, proč by tu čtvrtou měl zazdít? Návraty jsou mnohdy náročné, ale Lyskoř to zvládne! (nesmírně samolibý výraz)

že musím byť ironický: i tvoje dielo patrí k väčšine spomínanej v úvode.

Lyskoř
20. 05. 2007
Dát tip
otázka je ovšem: Máte psa?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru