Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jún v bratislave

23. 05. 2007
4
47
3911
dňa 9. júna sa bude pri príležitosti víkendu otvorených parkov a záhrad uskutoční v čase 18,00 - 20,00 v bratislavskej medickej záhrade autorské čítanie prevažne mladých a občas aj talentovaných autorov pohybujúcich sa po českých a slovenských literárnych serevroch. k tomu nejaká ta hudba. pekné slovo. a tak.

pohybovať by sa tam mali:

Aššurballit
dunaj
pštros/xtruth
colchicum
rudko
zaki
aled
colibri
moonspell
uran 235
alojzia_w
skaf
bix
james_juyce
riso

47 názorů

bajron
11. 06. 2007
Dát tip
tak sa podoba:)

bajron...nie...to je bix...usmev...

bajron
11. 06. 2007
Dát tip
asi blba otazka..ale dotycna s gitarou nieje nahodou zo skupiny longital?(dlhe diely)

...tak popisky teda... ...je tam len prva skupina citajucich... ..popiska...modre tricko REEBOK hnsuny komercak aššurballit vedla neho pštros biely pasikavy fesak riso a citovo zaangazovany uran 235... ...a este k slecnam...slecna citajuca...alojzia_w... ...a slecna s gitarou...bix... ...hodnotenie necham na ucastnikov...kedze som bol do toho prilis zaangazovany...usmev...

levan
10. 06. 2007
Dát tip
:)) mile, sakris, ja som chcela prist pozriet, len samej neviem ci by sa mi chcelo, navyse som bola mimo zapadneho Slovenska :) ale vyzeralo to pekne snad o rok, tlieskam akcii, organizatorom atd atd atd Assu? ty si ten v modrom? :)

...ako to vyzeralo?..aspon zhruba..usmev... http://jozefjavurek.blog.sme.sk/c/99092/Portrety-basnikov.html

DarkMind
25. 05. 2007
Dát tip
hmm.... zaujimave...

lukášj
24. 05. 2007
Dát tip
tak nech vám to výjde, škoda, že sa nedá prísť

jt
24. 05. 2007
Dát tip
užijte si to .. ;-)

johny45
24. 05. 2007
Dát tip
No dokonca aj Bratislava je malym...vsetko, okrem velkeho Assurballita...to je podla mna vrchol narcizmu...:)

zlyvkus
23. 05. 2007
Dát tip
mozno je to veta co sa zacina slovom ze assurballit, ale potom po risovi by mala byt bodka

Skafararix
23. 05. 2007
Dát tip
A vsimnite si ze len "Assurbalit" je so zaciatocnym velkym pismenok! :)

..jo..v pohode...vsak hadam este aj dalsi rocnik sieti chceme zorganizovat...a mozno este nieco popritom..tak uvidim...usmev...

peris...jo je to narychlo som si vedomy...preto som neoslovoval ani zahranicnie...usmev... ...ale budes vitany naturlich..usmev...

do prdele by som sla akurat nemozem:(Uz inokedy v lete nic nebude??---Aššurballit

...nevdel som to skor... ...vedel som ze sa ta dunco pytal...ale len dnes mi pisal ze dojdes...a to tu uz viselo...

..ne...len som sa neskor dozvedel...tot cele...vid. dole...

Skafararix
23. 05. 2007
Dát tip
Samozrejme. Som ani nechcel nic take ako slub...ved viem ako to chodi. Som rad s tym priestorom a s tymi ludkami co mame:)

...ved jo...ratam s tym ze nemusia vsetci dojst... ...ale ci sa to bude dat zrealizovat s tym ze bude citat kazdy kto bude mat chut...to nemozem zarucit...to sa uvidi az pred zaciatkom... ...uz toto cislo je dost na hrane..teraz som sa od dunca dozveddel ze pride aj colibri...takze je to na tesno... ...plus hudba v podani bix... ...realita je vsak taka ze tato citacka je len sucast vacsej akcie ktoru vsak my neusporudavame....len sme dostali dve hodiny z casu... ...cim sme limitovani... ...takze cele co som chel povedat ze toto jednoducho slubit nemozem....

Skafararix
23. 05. 2007
Dát tip
Asi mas pravdu...ale je aj taka moznost ze niekto dojde a bude mat chut citat tak ju dostane? Vies dobre ako ja ze z nahlasenych vsetci nepridu...aj ked dufam ze sa to nestane.

...ona to je oficialne akcia k6ky... ...lenze tu je podla mna lepsi kontakt dunaj...ako ja... ...tak do toho som sa nemineil/nemal som chut/cas sa miesat...myslim ze daval nejake uputavky...aj tam... ..a tak sa mi aj mari ze sa ludia z k6ky do toho nehrnuli... ...a zrejme keby to nezobere dunaj...tak to ostane lezat ladom... ..ale mozno sa mylim...

Skafararix
23. 05. 2007
Dát tip
Mne chybaju z k6 ludkovia ale totok pismacka akcia cize respektujem a prijmam. Ano a ohladne toho co vravis chapem...mas pravdu. Pardon za blbe pripomienky...cafko. a tesim sa.

..jednoduche...islo najma o autorov z okolia ba...kedze nemozeme nic preplacat ani ubytko... ...tym sa pocet ludi znacne zuzil... ...plus netreba zabudat ze prave vtedy je obdobie statnic skuskok prijmacok ciest do zahranicia...a co ja viem este coho... ...kto chyba?...

Skafararix
23. 05. 2007
Dát tip
A ja ze konecne slecnu ci pani Vlocku spatrim...a nic:) Ale chyba mi tam napriek tomu viacero mien Assur...ake boli kriteria vyberu?

bajron
23. 05. 2007
Dát tip
ved ja som si len srandu robil:)

..datum a cas nezavisi tentokrat od nas...

bajron
23. 05. 2007
Dát tip
heh vlockaa ta nasrala ze 8.6. je u nas?chces roibit opoziciu?:) skoda ze 9teho...by som prisiel aj pozriet...

drzim palce

levan
23. 05. 2007
Dát tip
sak no neviem ci neexistuju niejakí tí aktivisti, co dokazu prenajat cely park :)))) A Bratislava je Bratislva :)

Skafararix
23. 05. 2007
Dát tip
A Mandil nepride? Iba ta nudna Stanca?:)

Skafararix
23. 05. 2007
Dát tip
Haha...to Pstros je stary dobry Xruth? Si budem musiet poznacit:) A levan ano je to verejna akcia ved je v parku a tie su pokial viem este stale verejne. I ked v Blave pri tolkom pocte developerov je vsicko mozne :)

Skafararix
23. 05. 2007
Dát tip
Haha...to Pstros je stary dobry Xruth? Si budem musiet poznacit:) A levan ano je to verejna akcia ved je v parku a tie su pokial viem este stale verejne. I ked v Blave pri tolkom pocte developerov je vsicko mozne :)

levan
23. 05. 2007
Dát tip
uuuha a to bude taka verejna akcia, ze sa moze prist pozriet siroka vrstva obyvatelstva ? :)

Nene, tohle je držák, tohle nezapadne :)

...no jo...cakal som uz nejake novsie cislo..

Tak ale dávejte bacha, aby vás někdo nevyfotil....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru