Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V ...

23. 05. 2007
9
13
1458
Autor
Otakar Hlas

 

V katastrofální poloze

houpal se měsíc

na temný obloze

kus másla

a zlomený krajíc

celá má večeře

skromně otvírám ústa

otvírám oči

a vidím

obloha je pustá

ještě před chvílí

se zdála být

plná i s přílohou

ale jak vidno nikde nic

ani hvězdy už nemohou!


13 názorů

aj blbůstky můžou být vázaný, já jich taky pár napsala... jde mi - při určování kategorie i o náladu a celkový vyznění... tohle mi přijde takový hravý, moc milý - tou kategorií to neshazuju, jen /si/ zařazuju, víš, ubrečenej? ;o)

avox
21. 09. 2007
Dát tip
tak si přečti celé "názory", řekla jsem "pro radost" a vysvětlila proč (když už mi jdeš v patách:-)))

to není žádná blbůstka!!! a hlavně hodně měsíce...kde jsem to jen slyšel? má to uši...

avox
21. 09. 2007
Dát tip
Tak si to zkus představit... neotevřeš "skromně ústa", ale roztáhneš pusu v úsměvu od ucha k uchu. Je pro radost, tak proč jí ten titul upírat a nutit ji, aby se tvářila jako gardedáma, když je dovádivá, jako dívče na první prodloužené? Tak to vnímám, to jí přece neubírá na kvalitě, líbí se mi pořád :-))

Trochu mi to připomíná Rimbaudea. Nevím proč. *

avox
31. 05. 2007
Dát tip
doporučuji přeřadit do blbůstek nebo "jen tak pro radost" ale fajn, */

Peťan
27. 05. 2007
Dát tip
mňam, fajn, páči sa mi =)

Pisces
23. 05. 2007
Dát tip
dobréééé to je! *

kdyby to bylo v kategorii jen tak pro radost nebo blbůstky nebo miniatury hříčky... ale to je můj názor, uvidíme co další čtenáři... ale i tak * potěšilo mě to...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru