Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kráčeli

23. 05. 2007
2
16
2249
Autor
jeindaline

nevim kde je irak, ani mě nezajímá jestli je tam bagdád, ani jestli sadám bydlel tam nebo onde...


kráčeli ulicí v bagdádu vojáci
šetřili municí až sadám ožil
povolal ženy do sve synagogy
a všem jim lofasa do huby vložil

na gauči islámském roznožil
aby se lépe rozmnožil
aby měl vojáky do svojí války
rozmnožil iráky po celé planetě

to si ta mrdka
snad dělá prdel


16 názorů

Ay´Le
24. 05. 2007
Dát tip
ja z toho teda odvarena nejsem ale ze bych to brala nejak desustrasne vazne to taky ne

Fairiella
23. 05. 2007
Dát tip
Cr@sh.... Co šílíš, prosím tě? Jak by se ti líbilo, kdyby někdo pod tvým dílem takhle blbnul? Asi by sis o něm něco ne zrovna hezkýho pomyslel, ne? Nedělej tu ze sebe drsňáka, působí to fakt jen jako puberťácké výlevy někoho, kdo chce být hrozně "vostrej"... sorry, je to prostě ubohé :) K dílu... nijak zvlášť mě nezaujalo, tenhle způsob vyjadřování není můj šálek čaje. :)

jeindaline
23. 05. 2007
Dát tip
k pacifistickému závoji, spíš to volá po válce proti válce... něco jako proti zlu zlem, nebo oko za oko. ale hlavně to má pobavit.

Rabb
23. 05. 2007
Dát tip
do třetice: mi líbí.

jeindaline
23. 05. 2007
Dát tip
aha, mno, možná, někomu se to taky líbí, a pravdu unášet nemusím, moje dílo je HUSTý.

jeindaline
23. 05. 2007
Dát tip
já na svých skladbách nikam nechodím. jsou to písmena ne štafle. mmm, asi se podívám k tobě velmistře. spousta hovnařů píšou hustý kritiky jen proto aby si někdo přečetl to jejich... ok.

jeindaline
23. 05. 2007
Dát tip
já na svých skladbách nikam nechodím. jsou to písmena ne štafle. mmm, asi se podívám k tobě velmistře. spousta hovnařů píšou hustý kritiky jen proto aby si někdo přečetl to jejich... ok.

jeindaline
23. 05. 2007
Dát tip
Cr@sh BD'c: mmm, asi hoper, nebo součást odboje... nevíš kde bych sehnal to "vůbec to není vtipný"? to jsem v prdeli opravdu ještě neměl. jestli ty ano mohl bys mi vyprávět jaké to je?

Rabb
23. 05. 2007
Dát tip
a je.. ..pokud odhodíme pacifistický závoj.

Rabb
23. 05. 2007
Dát tip
:-))) na písmáku jsem spíše odpůrce vulgárně laděných výplodů.. ale todlencto mne pobavilo. oprav si, sím tě, ty čárky nad písmoňama a zbav se té čárky v prologu.. :-) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru