Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soudná

07. 10. 1999
0
0
2130
Autor
slavek

Bloumám mrtvým sídlištěm, tiše zvoním u dveří, otevřete někteří, vyháníte silou. V příkopu beznaděje, plném špíny, ležím a čekám až přijde. Ne, není tak laskavá, aby přišla brzy. Je zima a padá sníh, já vyprahlý starý mnich, s hanbou prvotního hříchu. Se stigmatickými znameními lidské hanby, krutosti. Viděl jsem svůj obraz v zrcadle. A utekl jsem s hrůzou se zkrvavenou blůzou, dnes chápu cokoli. Snažím se nesoudit, milovat. Nenávidět sám sebe, svoje sobectví, lakotu. Nebezských zvonů v rachotu, ztrácím poslední soudnost. Poslední kapku čistoty. Kristovy slzy nad špinavou duší.
Bibša
13. 10. 1999
Dát tip
Slávo tahle je opravdu dobrá, nezahazuj ji s těmi všemi ostatními až budeš zahazovat smutek !!!

AHED
12. 10. 1999
Dát tip
Nepomíjivě nešpatné...a to potěší...další brouk...já snad odlezu po čtyřech s hlavou plnou broučích nor a děr...Kde je deratizér????

slavek
12. 10. 1999
Dát tip
AHED... Až ho seženeš, pošli ho i za mnou.

slavek
11. 10. 1999
Dát tip
Adarhazíku, proč je to zrovna dneska aktuální?

Bibša
10. 10. 1999
Dát tip
Můžeš mi říct, co se na tohle dá napsat? Printa a jeno styl mám ráda, ale hlavně kvůli tomu, že mi většinou vyrazí dech a nemám co napsat. To se ti teď prosím taky povedlo.
Jesli takhle budeš psát, což ti jde opravdu líp, tak ode mě neuvidíš ani slovo. Jen ucítíš slzy na tváři, a vzhledem k rezonanci možná na chvíli zabolíš svoje srdce (jako já teď).
Vím, že zatím není líp, ale taky vím, že za pár hodin určitě bude.

slavek
10. 10. 1999
Dát tip
za pár hodin? Tedy už za dvě???

Tynic
08. 10. 1999
Dát tip
Moc pěkné...
Nenávidět sám sebe,
svoje sobectví, lakotu.
Nebezských zvonů v rachotu,
ztrácím poslední soudnost.

Tohle jsem si dokázal dokonale představit...
Neboj bude hůř, nebo taky líp, ne?

slavek
08. 10. 1999
Dát tip
poznáme

Merle
07. 10. 1999
Dát tip
Hodně mi to připomělo Printa, bohužel zrovna takovej ten styl, kterej mě moc neoslovuje.

slavek
07. 10. 1999
Dát tip
Merle: Nevím, nepsal jsem to se záměrem napodobit Printa, nicméně srovnání s Printem beru jako lichotku.
Přesto se budu snažit polepšit, abych i Tebe oslovil. :-)

Print
07. 10. 1999
Dát tip
A já proč se mi to tak vedřelo pod kůži!:-))
Merlíku - vždyť víme, že každej jsme z jiný zahrádky a proto je to tak krásný a proto tě tak rád čtu!:-))

Špuntík
07. 10. 1999
Dát tip
já vyprahlý starý mnich,
s hanbou prvotního hříchu.

to se mi hrozně líbí, teda už se těším na zítra, vstaneš?

kačka
07. 10. 1999
Dát tip
Kristovy slzy nad špinavou duší - to bylo sousto pro mou duši, krásné, děkuji, a jdi je raděj osušit, prosím... mě to taky bolí, za tebe, za nás...

slavek
07. 10. 1999
Dát tip
Kačenko, Špuntíčku, Printíčku, Merlíku... Děkuji Vám všem.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru