Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Má chlouba

25. 05. 2007
1
6
1028
Autor
BuddyO

Lepší už to se mnou nebude :)

Slétám na zem z výšky,
padám v té tmě níž,
nepřečtu z té knížky,
nic víc nic mi blíž.

Až už budu na dně,
až dno bude na de mnou,
poděkuji za něj,
kniha prázdná chloubou mou.

6 názorů

BuddyO
01. 01. 2008
Dát tip
Beezer : Nějak sme tohle dílko ani neprobrali, co? Stává se nám to teda častějc, že řeknem, že to proberem a nakonec skkutek utek dopryč. :-)

BuddyO
29. 05. 2007
Dát tip
Beezer: Moc díky za tip. Vážím si ho od tebe. Popravdě sem měl strach tohle dílko uveřejnit, protože jsem se bál nepochopení. Tvojí "výhodou" asi je, že mě znáš, nebo že víš o čem zhruba píšu a co prožívám. Tak ještě jednou díky a zase se někdy stav.

Dolfiness
29. 05. 2007
Dát tip
V tom případě byl můj (ale dost neurčitý) výklad v podstatě správný. :) Měj se

BuddyO
29. 05. 2007
Dát tip
Dolfiness: Víš, to by asi nebylo ono, kdybych to tu do posledního slovíčka rozebral. :) Ale tak řekněme, že kniha má představovat cosi v mém životě a ta část o mé chloubě je myšlena spíše ironicky.

Beezer
25. 05. 2007
Dát tip
Hmm. Asi tvoje (zatím) nejlepší dílko. Ale mám několik (dvěa nebo tři) výkladů, ale ony jsou vpodstatě podobné. To určo proberem. Tip.

Dolfiness
25. 05. 2007
Dát tip
Upřímně řečeno - jsem z toho zmatená. Co má představovat tak kniha? A proč je tvá chlouba?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru