Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Možná mne přeci jen bude jednou milovat...

25. 05. 2007
0
0
583
Autor
Pas encore!
Kdybych padala jako jediná maličká hvězda, kdybych hrála jako i ta rozladěná flétna, a právě kohout kokrhal... Možná by mne miloval.
Kdybych byla prasklou strunou, vyměnil by mne, přesto kdybych byla zkaženou, či hrůzou, však s krásnou tváří...  Možná by mne miloval.
Nejsem ani hvězdou, ani flétnou... jsem jen chudou osobou s dětským hlasem a malým já.....
Bude někdo někoho tak malicherného milovat??

Chybí láska, chybí objetí, chybí nezištná náklonnost...
Mám jen soucit, který může působit zlost...

Kdybych byla vesmírem, podle kterého se točí svět, a nebyla duchem starý děd... Možná by mne miloval.
Kdybych byla nepopsanou stránkou, krásnými houslemi.... Možná by mne miloval.
Nejsem nepopsanými listy starého diáře, nejsem dílem známého houslaře... Jsem jen prach, co poletuje cestami tohoto světa...
Myslíte,že by prach někdo miloval?

Chybí láska, chybí objetí, chybí nezištná náklonnost....
Mám jen soucit, který může působit zlost...

Kdybych byla romantickou skladbou slavného pianisty, kdybych byla zelenými voňavými čajovými listy... Možná by mne miloval.
Kdybych byla krásnou lží, dítětem, co sladce spí.... Možná by mne miloval.
Nejsem však skladbou, jsem jen molhou v životě druhých... Bráním v přímém pohledu, však brzy se rozplynu a zbude jen čistý vzduch..
Myslíte, že by mlhu, co brání ve vidění světa někdo miloval?

Chybí láska, chybí objetí, chybí nezištná náklonnost....
Mám jen soucit, který může působit zlost...

Kdybych byla krásně rostlým dubem, kdybych byla vševědoucím Bohem... Možná by mne miloval.
Kdybych byla nonstop telefonním sluchátkem, kdybych byla divadelním kukátkem... Možná by mne miloval.
Jenže nejsem kukátkem... jsem rozbitými brýlemi, které už nikdo nepotřebuje... Nejsou totiž růžové...
Myslíte, že se dnes ješt
ě někdo touží dívat na tuhle zemi bez růžových brýlí?
Myslíte, že by tenhle svět ještě někdo miloval?


Nejsem jen láskou těl, nejsem v objetí zloby, nejsem strachem z nastávajících dní...
Chci být opravdovou láskou, která nezná strach...
Chci být otevřenou náručí pro každého potřebného....


Chybí láska, chybí objetí, chybí nezištná náklonnost....
Mám jen soucit, který může působit zlost...



Kdybych byla krásnou pannou, neznamenalo by to, že bych byla romamtickou flétnou či čistými listy v diáři....
Poznala bych splněné sny....
.... a s těmi přichází stáří.... !!!



Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru