Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tajomstvo 1.

27. 05. 2007
0
0
594
Autor
-lili-

Bola krásna, všetci ju obdivovali, no ona skrývala tajomstvo

Raz, keď som bola na obyčajnom lekárskom vyšetrení, zistili mi niečo strašné.. Mala som rakovinu. Zrazu sa mi zrútil svet, oznámili mi, že je to veľmi zlé, že mám nádor na mozgu.

 „Niéééé“ zakričala som „to nemôže byť pravda “  Zrazu nemalo pre mňa nič zmysel, láska, priateľstvo, rodina... Nechcela som sa k ľuďom ešte viac viazať. „Nie to nemôžem urobiť, potom by ich moja smrť bolela a to nedopustím“

Už dávno som mala rada jedného chalana -Filipa. No nikdy som mu to nepovedala a teraz, keď som vedela že aj tak zomriem, nechcela som ublížiť aj jemu. Môj postoj k životu k ľuďom sa zmenil. Dovtedy som bola slniečkom, stále vysmiata, šťastná, plná optimizmu.

Rozmýšľala som o všetkom možnom len nie o smrti, no teraz som na ňu myslela čím ďalej viac. Nechcela som ju. Bála som sa jej.

 Nechcela som ale predsa som musela ísť do školy. Prišla som ako keby nič, , len som už nemala úsmev na perách, v mojich očiach bol strach, zúfalstvo ale aj láska. Bola síce v úzadí, ale bola tam. Bola taká krásna, taká nešťastná, taká čistá...



Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru