Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Základ

27. 05. 2007
1
5
1226
Autor
Aeternitas

Základ

 

Základom gule je štvorcová podstava,

je to úžasne zvláštna predstava.

Základom dažďa je jagavá kvapôčka vody,

viem to celkom isto bez kriku a bez náhody.

Základom vysmiateho slnka je lúč,

prosím ťa, pred nocou sa s ním pekne lúč.

Základom snehu a zimy je vločka,

čo nádherne kreslí do oblôčka.

Základom úspechu je šťastie,

čo voľne v beznádeji rastie.

Základom neistoty je strach,

čo je naviazaný na srdce ako kameň a prach.

Základom stáleho základu,

je predpoklad nemelivého predpokladu.

Základom vesmíru je nekonečno,

v tom spočíva žitia večno.


5 názorů

ja viem, ja to mám tiež rada :)

Aeternitas
09. 03. 2008
Dát tip
:DDDD tak to je riadna pecka :D

no... prečo vlak hrkoce predstav si vlak... ten má rušeň a vozne... vozne si odmyslíme, lebo rušeň ťahá vlak... máme teda rušeň... ten sa skladá z kolies a kabínky... kabínka nejde po koľajniciach, takže si ju odmyslíme... máme kolesá... tie sú zložené zo samých kruhov... kruh je "pí" krát "er" na druhú :) "pí" je konštanta, že? takže tú si môžeme odmyslieť... :) zostalo nám "er" na druhú... čo je štvorec, však? a čo robí štvorec, keď ide po koľajniciach? no, hrkoce, predsa :)

Aeternitas
06. 03. 2008
Dát tip
hmm...nepoznám ten vtip, napíš pls :)

no, tu si to pokašľal tými rýmami... veď si prečítaj posledné 2 verše, to už vôbec neznie... a aj celé je to také násilné... mohol si radšej rozviť tú super myšlienku o kruhu a štvorci (ja to poznám v 1 vtipe, že prečo vlak na koľajniciach hrkoce :) )...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru