Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svět je krásný

28. 05. 2007
0
1
624
Autor
wassup
Konec.
Už nikdy žádný prášek. Takhle to dál nejde. Richarde, probuď se! Nebo už v tobě není ani památky po člověku, po rozumu, po lásce? Proč pořád žereš ty antidepresiva? Akorát tě to ničí Richarde. Už toho necháš. Pozor! Někdo mě zabíjí!!! Ne, schíza. Paranoia. Antidepresiva. Zkurvený antidepresiva. Tohle není možný. Proč mi pořád řikaj že mi bude dobře? Je mi špatně. Opustila mě láska. Přátelé se odvracejí. Říkali, že začnu vnímat svět, realitu, skutečnost, ale nic z toho není pravda, všechno je hrozná lež. Proč na mě doktoři zkoušej něco co nefunguje? Nebo je tohle to co se má stát? Mám vidět svět hezkej ale uvědomovat si že je to jen přelud? Nebo jsem takovej že se tomu dokážu bránit, že si nenechám nějakejma práškama vecpat takovejhle svět. Probouzí se ve mě zrůda. Nějaká zrůda co způsbuje křeče v žaludku. Proč jsem takovej slaboch..? Nedokážu se zabít. Dokážu se akorát postavit antidepresivům. To by mi šlo. Kurva, kurva, kurva!
Chci se zabít. Nechte mě, nezakazujte mi to. Nikomu nebudu chybět. A kdyby náhodou, vyřiďte si to s doktorem.

Pavlíno, miluju tě. MILUJU tě!!! A ty to nepochopíš... Zkurvený prášky.
Je lepší zemřít, než trápit se životem. A ještě lepší je zemřít než trápit životem ostatní.

Richarde, nesnášim tě..!

1 názor

divna
28. 05. 2007
Dát tip
díky za vyjádření mejch pocitů

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru