Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úděl všehomíra

29. 05. 2007
0
3
541
Autor
ymago2

ZDE CÍTÍM TU TÍHU NESMRTELNÉ ENERGIE,

KDYŽ S NEKONEČNÝM ZOUFALSTVÍM PŘICHÁZÍ MÁ PODOBA ZROZENÍ.

 

MÁ DUŠE LEVITUJE, OBKLOPENA MRAČNY ELEKTRIZUJÍCÍCH MYŠLENEK,

MÉ TĚLO PROKLÁLY PAPRSKY TEMNÉHO KONTINUA.

 

JÁ  ZKORMOUCEN A ZBAVEN VŠECH SIL DOUFÁM.

 

ŽIVOT JE ROZERVÁN DO DIMENZÍ PARALELNÍCH KOSMŮ

A TRANSFERY DUŠÍ, PŘERUŠENY ASTRÁLNÍMI STOPAMI ZNAČÍ CESTU SVĚTLA.

 

JÁ DOUFÁM, V PŘÍCHOD VIZE DOUFÁM,

ŽE ANDĚL SMRTI LASKAVÝ, SNESE K ZRCADLU MÝCH OČÍ OBRAZY ČASŮ.

 

FRAGMENTY PŘEDCHOZÍCH ŽIVOTŮ.

 

SYNTAXE PERFOROVANÁ TOKEM CIZÍCH MYŠLENEK UZAVÍRÁ CYKLUS SINGULARITY A JÁ DOUFÁM.

 

DOUFÁM A SNAŽÍM SE POCHOPIT, VŠAK ZAHLCEN POZNÁNÍM SPATŘÍM A UVĚŘÍM, ŽE VŠADE ZOBRAZÍ SE MÍR.


3 názory

Aymi
30. 05. 2007
Dát tip
Malinko chaotická frakce směsi filosofie, mystiky, náboženství a přírodních věd :) Nicméně za ten vhled do "bytí" a řádu světa se tady pousměju na důkaz porozumění :) Jen ten závěr je příliš optimistický... na můj vkus tedy :) Parme, díkes :)

Fairiella
29. 05. 2007
Dát tip
Ano, jsem za zastřenou poezii... protože ta většinou skrývá velký pocit... Ale nejsem zastánce poezie, kterou musí většina lidí číst se slovníkem cizích slov v ruce. :) Pardon :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru