Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Potrhanej hořící papír a tma

30. 05. 2007
2
13
4116
Autor
Milly

30.5.2007 Byl to koncert hudebního uskupení kolem <a href=http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~vmar8594/tulka/>tohoto pána</a>.

Jsem tady. A třeba se najdu... Píšu teď čím dál tím víc zase... Jako jsem dřív psala všude možně po sešitech, křičím teď na lidi, metám po nich spousty písmen- sebe samu v těch slovech....., kdežto většina z nich pouští jen fráze- jako kapři bubliny vzduchu do vody.......

Jenže já nejsem kapr- nevím, co jsem, ale kapr ne.

Spousta energie, síly....... sedím tu a propadám se do sebe a volám samu sebe skrz druhé. Nefunguje to....., tak jdu ven a na koncertě zažiju všechno... touhu, vášeň, blízkost, uvolnění, klid, mír a zase ten tlak v hrudi....., není tam koho znásilnit, ani ke komu se přitulit, tak jen kývu hlavou a objímám svá kolena... venku tančit sama a pohrávat si s okrajem dlouhé, lehoučké, modré sukně....... a zase ta podivná plíživá ztuhlost a samota....... Nesejde mi na něm, vím, že ne- včera po koncertu mi nesešlo, i když psal mile, že ho těší, že jsem se zbavila dalšího bloku........ jen jsem měla chuť být s ním divoce..... tančit, milovat se, nebo jen jiskřit si očima....., ale nepotřebovala jsem ho- když jsem měla silný pocity i uvolnění z tý hudby... už ne..........

Kde jsou mý sny, ukrytý, roztrhaný jako kousky papíru, rozmáčený, seděj někde na dně pod tím obrovským balvanem, co se tak těžko odvaluje- a sotva se to povede na chviličku úplně, nenápadně zase zapadne na svý starý místo. A sedí.

Nemá to cenu někam chodit, a přece jo..... Musím někam na koncert, někde zpívat a skákat..... jenom asi nemám na to žádný dost divoký lidi. Kde se schovávaj, že jsem takový potkala za život jen dva??

A práce mě vyčerpává- disciplína- nemám na ni...... ještě jsem na tu čakru nepokročila....... a když jsem bez ní, užírám se sama sebou, stravuje mě ta síla- jako plamen, který mě spaluje uvnitř, když nenalézá právě lepší objekt..... Ty jsi byl tím objektem....., ale ne podmínkou, toho ohně- to vím.....  Jen spojit dva plameny bývá jednoduché... rozdmýchat navzájem v sobě to, co doutná tak těsně pod povrchem. Taky hledáš, vím, že sám sebe.., snad líp Ti jde zapomínat na prázdnotu- v dešti.., hudbě..., tanci..., fotbálku a marjánce..... doufám, že nic moc víc nebereš- nic  nebezpečnýho a ne moc často.........

Utopit se v sobě..., nebo v něčem, to pomáhá jen na chvíli. A stejně mi to teď nemůže jít jinde než na koncertech a někam zajít tančit....., když Ty už se spaluješ jinde...........

Kdo jsem? Nebo co je to za tělo, za mysl, kterou proudí ta síla..... co tu dělají, neumí s ní zacházet... ničí je........... Neovládaná, dělá si, co se jí právě zachce....... Hoří, ... hoří a hřeje, nebo pálí, spaluje na popel všechna předsevzetí a pak se mění ze světla v temnotu a není kam dál jít, jen se topit v té černé prázdnotě, kde nikdo není a křičet, křičet a volat někoho...... na chvíli vykouknout ven potom, z popela se křísit, křesat a foukat do plamínku, který se rozzáří a brzy sálá všude kolem, aby ho za chvíli zase pohltila temnota, ve kterou se plynule promění... a tak pořád dál a dál..............


13 názorů

Milly
20. 12. 2013
Dát tip

Armande, pamatuju si... *


Milly
17. 12. 2007
Dát tip
.-)

Milly
20. 09. 2007
Dát tip
kdy přijdeš?? Je tady taková tma...... a ticho...... ani křičet do něj nejde..

jt
10. 09. 2007
Dát tip
když to neni nakouskovaný, moc mě na to neužije - promiň

Ticho a Tma
10. 09. 2007
Dát tip
spím,přijdu

Milly
10. 09. 2007
Dát tip
avi, protože tohle se mi fakt líbí! :-)

Milly
10. 09. 2007
Dát tip
avi, protože tohle se mi fakt líbí! :-)

Milly
21. 06. 2007
Dát tip
Armande, ani nevíš, jak mě potěšilo, že se Ti to líbí, že rozumíš, že ses tam možná taky nějak našel..... Vážím si Tě.

Armand
20. 06. 2007
Dát tip
tomuhle velmi dobře rozumím... a rád jsem si přečetl něco opravdového od tebe a o tobě. Děkuji. *

Milly
30. 05. 2007
Dát tip
Darksky, to mě těší..... :-) Já to psala jen tak- vypsat se......

darksky
30. 05. 2007
Dát tip
nektere obrazy vidim v plnych barvach, pocity jsou zname a davno osahane a prece je pekne cist o nich. uzil jsem si to cteni z mnoha duvodu, stejna vlnova delka mozna rozhodne prijemne ctive. vse s tresnickou na dortu v podobe dalsiho pohledu do duse. moc rad jsem cetl milly

Milly
30. 05. 2007
Dát tip
avi vám- vy jste možná v tomhle blízko- nebo v něčem, škoda, říkám si, že tak daleko ode mě..... (ve více ohledech)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru