Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konečně to vím!

14. 05. 2001
0
0
820
Autor
Eddy

KONEČNĚ TO VÍM ! Často, když jdu v noci domů počítám si kroky. Někdy hodně přemýšlím jak ubíhaj mi roky. Co za sebou už mám a co mám ještě čekat. Mám se těšit na budoucnost nebo se jí lekat. Chtěl bych hlavně vědět jakým směrem jít, abych nežil zbytečně dobrý pocit mít. Když hodiny na stole odbyly si pátou, konečně jsem na to přišel chci být dobrým tátou.
Jarodějka
22. 05. 2001
Dát tip
Pjopej, souhlas smysl a naplnění života.., pro někoho..
ještě, že pro moje rodiče ne :o)
myšlenka v dílku mi připadá povrchní, když člověk neví, co sám se sebou, tak bude mít dítě ? no potěš

Měla jsem milujícího otce,vůbec s náma nebydlel,tak mě do ničeho nenutil.Ale zajisté máš pravdu.

Pjopej
19. 05. 2001
Dát tip
...taky tě otec nutil do věcí co sám nestihl?...

Pjopej
14. 05. 2001
Dát tip
Co asi bude táta dělat aš si děti půjdou po svém...bude se těšit až bude dědou...To je hezká realizace v rodině. Nebo pěkný útěk od vlastní realizace?... Ať soudí kdo ví... jeden mudrý pravil, že bychom měly konat každý čin tváří v tvář smrti. Tak jako by to byl náš poslední čin. Pak konání nabývá sil...Proč čekat na budoucnost která nemusí nastat...konejme Teď a Tady...

útěk? Pro někoho je to smysl a naplnění života..k sakru

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru