Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tančím

31. 05. 2007
3
13
1764
Autor
Amálka

Září úplněk

tančím naboso v rose

trávu pošlapu.


13 názorů

*

Paulart
03. 06. 2007
Dát tip
Nechte ji tančit, když chce tančit. Patří měsíci přece. A rose. Amálka je lehounká a unese ji i vítr. Vždyť ty taky tančíš, Ša-gej, ne? Břišní tance s těmi cinkrlátky kolem boků? He? A proč to není haiku, Oldjerry? No? Musíš také zdůvodnit svoje tvrzení. Tak tak tak :-)

Amálka
03. 06. 2007
Dát tip
Oldjerry,proč je to podle Tebe nehaiku?

Oldjerry
01. 06. 2007
Dát tip
Nehaiku, ale hezká miiatura - to ano ! za miniaturu bych dal tipa... haiku není jen 5-7-5

Amálka
01. 06. 2007
Dát tip
Milá Ša-gej, Ty jsi tu za gejšu, já zas za vílu Amálku, což je pohádková bytost, proto ten pohádkový nádech. :-) A teď vážně. Zasněné to je, to je fakt, ale zároveň je to realita. Opravdu tančím a hlavně břišní tance, i se závojem. A to co popisuju v haiku jsem opravdu prováděla na anglickým trávníku u rodičů, kteří jsou mi svědkem. :-))

Daly
01. 06. 2007
Dát tip
Ša-gej : a co by netančila;) je to roztomilý

Norsko
01. 06. 2007
Dát tip
zato papouch jo

Deepness
01. 06. 2007
Dát tip
nosíš ten obraz asi v sebe... to poznám... a nevzdáš to, kým nebudeš celkom spokojná :-)

Amálka
01. 06. 2007
Dát tip
:-)))já mám mravence ráda, minulý týden mě pěkně poštípali a kyselina mravenčí je bezva očkování :o) Deepness, máš naprostou pravdu, je to přesmyčka z těch dvou včerejších ;-)

papouch
01. 06. 2007
Dát tip
mravenci za úplňku nevylézají Norsko

Deepness
31. 05. 2007
Dát tip
Je to podobné tým včerajším... :-)

Norsko
31. 05. 2007
Dát tip
bacha na mravence

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru