Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tomu se říká mít oči na šťopkách...

01. 06. 2007
14
34
3606
Autor
Denny.Ellis

Já fakt nevim...

Jedna z nich si sundala kalhotky a lehla si na postel. Stočila se do klubíčka, hlavu si schovala pod polštář a mrzla. Bylo otevřený okno, ale neměla sílu vstát a jít ho zavřít. Mohlo být tak kolem půlnoci. Druhá za ní zavřela dveře a odešla. A ona tu jen ležela a poslouchala. Kam asi spadla ta hvězda, kterou viděla padat, když byla ještě venku? A jak dlouho to ještě bude trvat než spadne další? Do tváře jí svítil měsíc. Ale proč? Proč zrovna jí? A kam se poděl ten kluk? Ten kluk, co jí ještě před chvílí prznil před jejím domem? Voněl. Voněl jako levadulovej gel. Za patnáct padesát v plusu. A voněl taky po cigaretách. Vanilkových cigaretách. A z pusy mu táhlo tak hodinu dvě vypitý víno. Levný víno. Za dvacet osm. Taky v plusu. A pak, pak voněl jako ona. Jako její tělní tekutiny. A ona, ona voněla jako on. Milovala ten pach. Pach, tak osobní. Pach její a pach jeho. Pach sexu.
Chvěla se. Chtěla jít jenom do kina. Jenom se jít kouknout na film, kterej už viděla třikrát. Měla ho nejradši. Jak se vlastně mohlo stát, že kouknout se po čtvrtý na oblíbenej film znamenalo ležet na posteli úplně nahá a páchnout sexem? A chtěla vůbec? Ani ho nedokoukala. Bylo to poprvé, co ho nedokoukala až do konce. Uvědomila si, že být udělaná klukem jí dělá větší radost než sedět v biáku. To je děs. A uvidí ho ještě někdy? A co vlastně? Ten film nebo jeho?


34 názorů

very very very nice...

Milly
28. 07. 2007
Dát tip
A já to do toho klubu dám!

Milly
28. 07. 2007
Dát tip
Hej, moh bys zas někdy něco napsat.... ;-)

Milly
16. 07. 2007
Dát tip
Hm! :-) Já Ti ten tip dám. -t-

Milly
16. 07. 2007
Dát tip
Hm! :-) Já Ti ten tip dám. -t-

Milly
12. 06. 2007
Dát tip
Avi... tohle mi přijde asi nej odsud

domin.go
04. 06. 2007
Dát tip
svítění

Denny.Ellis
04. 06. 2007
Dát tip
nezmenim... a ty bys ho zmenil na co???

domin.go
03. 06. 2007
Dát tip
a změníš ten název bratře? (bratře obře:)))))

Denny.Ellis
03. 06. 2007
Dát tip
dekuju;)

Arwennn
03. 06. 2007
Dát tip
tak jsem se semka vrátila... za střízliva už:)) a dávám tip.. :) a souhlasim s tebou, ty neobvyklý obraty člověka donutěj si to přečíst ještě jednou, ne to jen tak prolítnout, je to mnohem zajímavější:)

Arwennn
03. 06. 2007
Dát tip
ty vole, dobřééééééé-------- hodně dobře. hm. genetika funguje. přečtu si to etě zejtra /vlastně dneska/ střízlivá............ :) jou... dobrý danečku . myslim že ses za ten ROK trochu změnil, "vyrostl"... aspoň podle toho , co píšeš.

Milly
03. 06. 2007
Dát tip
Ňo, mně tam snad nějak sedne všechno... ještě se asi vrátím... A můžu zařadit do Erotickýho klubu? :-)

domin.go
02. 06. 2007
Dát tip
to právě nevim

Denny.Ellis
01. 06. 2007
Dát tip
co myslis?? prijde ti to tak???

domin.go
01. 06. 2007
Dát tip
oki koníčku akšile má fakt skvělý geny no:)))) a o mně to fakt není,jesi ta holka teda není pája o čemž silně pochybuju:)))) nebo je to pája? bráško?:))

Ay´Le
01. 06. 2007
Dát tip
pozerske je docela vystizne slovo:) je to legrace ale ty ceny mi pripominaji kdyz si babky v autobuse povidaji o cenach a kde je co nejlevnejsi:))

romale
01. 06. 2007
Dát tip
tak jaksi tomu nevěřim - také pozérské mi to přinde... ;-)

Daly
01. 06. 2007
Dát tip
"Uvědomila si, že být udělaná klukem jí dělá větší radost než sedět v biáku." pěkný:)) nad tim jsem se musela pousmát:) v tom se musí částečně poznat snad každej :D:D

a nevětrej tu furt ty geny! akšile má taky skvělý geny... už si mi ju pochválil?!

Denny.Ellis
01. 06. 2007
Dát tip
pachnout sexem je tam schvalne... pac kdyby to bylo plny peknych a prijemnych slov, clovek to jenom prejel ocima a rekl hm... musi tam byt neco, co toho cloveka vytrhne z takovyho toho stavu lhostejnosti a zacne to cist jinak, zajimaveji. vim, ze se mnou mozna nekdo nesouhlasi, ale podle me to tak fakt je... joa, vsimni si ze jsi mi dokonce upozornil na to, ze to zni blbe;; z toho vypliva, ze sis toho opravdu vsiml;)

domi, to už je tvůj problém... :o) Denny, to je přece fuk - hlavně že tomu čtenáři můžou věřit :o)

Denny.Ellis
01. 06. 2007
Dát tip
Neni to o nikom konkretnim...

domin.go
01. 06. 2007
Dát tip
no jo ale v tom případě nevim kdo je ta holka:))))))))

ty se ptáš o kom to je, domi? ty vanilkový cigarety tě prozradily... no, aj to víno je stopa... TY bys měl vědět o kom to je ;o) jo, pokud tenhle název eště není novej, tak souhlasím s bráchou... pokud novej je, tak nesouhlasím s nikým... :oD

jo název je zvláštní ale je to dobrý je to tam

domin.go
01. 06. 2007
Dát tip
koníku:)

domin.go
01. 06. 2007
Dát tip
a změň název,je divnej hele ty asi fakt budeš mít dobrý geny :)))

domin.go
01. 06. 2007
Dát tip
páchnout sexem zní dost blbě jinak 2l vína za dvacet osm maj akorát v tescu:))) o kom to je?

Deepness
01. 06. 2007
Dát tip
Veľmi sugestívny text... nádherne sa číta *

Fairiella
01. 06. 2007
Dát tip
takové... no ano, jen obraz té holky, ale něco se mi na tom líbí, i když to nemá tak úplně závěr, což je možná škoda; ale tip dám *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru