Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DUŠE

07. 10. 1999
0
0
992
Autor
Datin
DUŠE

Včera jsem našel plyšový model duše
Postavil jsem jej na dřevěný špalek
A z několika metrů do něj pálil z kuše

Se zlobou vzniklou neznalostí duší
a s nadšením co se z ní vysype až bude na cucky
Já zapomněl na její vůni nevykvetlých růží

Pěnil jsem a doufal, že tohle je ta chvíle
Ta vteřina kdy si vyfotím pravdu
Okamžik kdy dozvím se proč šel jsem tyhle míle?

Celou konstrukci držely 4 dráty
a zevnitř se vysypal špinavý prach
A co bys uvnitř čekal Ty?
Čolito
14. 08. 2002
Dát tip
tohle je krutý...*

kačka
15. 10. 1999
Dát tip
Některé duše jsou víc než jen prach, i když jsme z něho vzešlí.. B. = moc pěkná.

Datin
13. 10. 1999
Dát tip
Opět Vám moc děkuji, děti moje..:-))

Count
11. 10. 1999
Dát tip
Tento námět se mi velice líbí. Má něco do sebe, jen já bych zřejmě použil střídavý rým, protože ta druhá věta si vyloženě říká o odpověď. Ale i tak je tam něco, co mě donutilo si tu čtvrtou větu vždy domyslet. (i když u takového slova cucky mi to dalo zabrat :-) )

slavek
09. 10. 1999
Dát tip
děkuji Ti, živote....
těch drátů by bylo možná méně, možná více.. Každopádně když se některý z nich přetrhne, hrozí zborcení celé konstrukce. Někdy ovšem udrží celou konstrukci po hromadě i ten jeden jediný (naděje.....)

Print
08. 10. 1999
Dát tip
Definuj ty čtyři dráty!!!! Prosím... Moc to potřebuju... Opravdu...

Tynic
08. 10. 1999
Dát tip
Chtěl bych napsat že je to perfektní, krásné.......
ale žádné z těchle přídavných jmen to prostě vystihnou neumí. Jsem nadšen. Tvoje životní skepse je dokonalá, námět jakbysmet. Po dlouhé době něco s čím se můžu mezvýhradně stotožnit. Kam chodíš na tak dokonalé naměty. Prozraď mi to místo !

Datin
08. 10. 1999
Dát tip
Zkumi: hmmm... Asi jo...
Nalim: Občas jo. Jako každý...
Špuntík: To jsem zvědavý..:-))
Print: Těmi čtyřmi dráty jsem myslel, těch pár věcí, se kterých má člověk radost i když mu je nejhůř... U mě by to byla rodina, přátelé, hudba a snad i naděje...
Tynic: díky díky... Kam? Tak to vážně netuším. Občas mě prostě něco napadne. Jedna dotyčná to nedávno definovala tak, že se chovám i za střízliva jako bych byl zhulený...:-))) Tak to možná bude tím...:-)))

leontynka
08. 10. 1999
Dát tip
no tohle je teda vážně dobrý...

zkumavinka
07. 10. 1999
Dát tip
uffffffff... tak to je... drsny?
zajimave... :-)

Nalim
07. 10. 1999
Dát tip
Spinavy prach? Spis takovy ten bily prasek ... vzdyt jsem to videl v televizi! :-))))
Jinac, nemas nejakou depresi????

Špuntík
07. 10. 1999
Dát tip
Jéééééé, to je další námět pro mě, že jo Datine, už si to tisknu....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru