Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Létající saxofon

01. 06. 2007
3
7
703
Autor
Baru

Vypustila jsem do vzduchu, létající saxofon.

Neměl křídla, přesto se vznesl,

uměl létat, přesto mi neuletěl.

 

Po chvíli se ale přeci vydal do světa,

mírně si pobrukujíc etudy jara,

rozhlíže se po krajině...

začal plakat.


7 názorů

Řízek
04. 03. 2008
Dát tip
ta poslední dvě slova z té básně dělají něco... ...bez nich?...mno, je to dobrý,...

Cornelie
22. 12. 2007
Dát tip
Ten konec se mi pocitově líbí. Člověk se směje a zpívá vesele a najednou se mu hlas zlomí a pláče a zpívá smutně. Stává se to, když lidé chtějí být stateční, když jim někdo odchází, ale ono to nejde...

Fairiella
05. 12. 2007
Dát tip
Je to pěkné, jen tě prosím, vypusť ty přechodníky, stejně jsou špatně (myslím že -íc je ženská koncovka a "rozhlíže" vůbec... kdyžtak "rozhlížeje") Stejně si tipnu :) *

Baru
01. 08. 2007
Dát tip
Máš pravdu, je to...psané při hodině matematiky.:D víš- prostě mě napadlo spojení létající saxofon a chtěla sem toho nějak využít. Obalila sem to slovy,ale jako celek to není nic moc....

Drakokot
29. 07. 2007
Dát tip
škoda, že tomu schází nějaký čitelný postoj, resp. nějaký tlakj, je to jen takové řečené, bez něčeho - moc v tom necítím nějaké city, zajímalo by mě co si o tom myslíš, jestli tě to těší, bolí - ten text přitom není psaný ani nějak objektivně, jako popis třeba určitého typu - přitom je to zajímavý nápad, líbí se mi to nějak, ale není to vlastně pořádně ,,řečené"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru