Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tajomstvo 6.

02. 06. 2007
0
7
641
Autor
-lili-

Zrazu sa odo mňa odtrhol a povedal. „ Myslíš, že ma dáka hlúpa rakovina odradí, že mi zabráni aby som ta ľúbil a bol s tebou?  Tak to nie, to sa mýliš!!“


Nečakala som takú reakciu. Zlomil sa vo mne všetok strach a zostala len láska. Filip ešte pokračoval „ Nezáleží mi na tom, či si chorá alebo nie, či je deň alebo noc, či svieti slnko alebo prší... Jediné na čom mi záleží si ty a tvoja láska.
A ak by sa ti náhodou niečo stalo, keby si zomrela ja zomriem s tebou“ .....

 „Ľúb ma“ povedala som mu a pohladila som jeho krásnu tvár. Potom sme išli do chaty. Prišli sme tam spolu, držali sme sa za ruky. Hudba už nehrala.

Spolužiaci boli na chodbe a pozerali po nás ako po zjaveniach. Sa im ani nečudujem. Boli sme mokrí od sĺz, zničení, ale aj tak šťastní... Ja som mala Filipovu bundu a on bol len v košeli. Až tu som si všimla že mam ruky cele krvavé....ani neviem kde sa mi to stalo, ale teraz mi na tom nezáležalo.


7 názorů

no tak to som zvedava ako,inak aj ja mam dalsie dielo

-lili-
02. 06. 2007
Dát tip
jasne, ale moj zaver uz je vymysleny... skonci to.. no uvidis:D

ved hej,ja som poznamenala,k zaveru ako by to mohlo skoncit

-lili-
02. 06. 2007
Dát tip
no hej hej rakovina ju nici, ale nechaj ju teraz sa potesit trochu.. ved nech je aspon chvilu stastna.. nie?:)

ale myslim ze tobude stracat uz nadych a pojde to dole vodou,alebo bude klasika ze nezomrie sa zachrani,alebo daj daco s duchmi...

je top prekrasny..

daj daco ze uz ju rakovina nici,preto ma ruky krvave

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru