Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak se dostat na nádraží

03. 06. 2007
1
3
698
Autor
Alternick

internetová lidová slovesnost

Ptá se člověk v cizím městě: "Jak se tady dostanu na nádraží?"

A je mu odpovězeno:

- Psychoanalytikem: "Vy myslíte tu tmavou jeskyni, kam pořád něco dlouhého tam a zpátky, tam a zpátky vjíždí?"

- Racionálním terapeutem: "Jmenujte mi jeden rozumný důvod, proč chcete na nádraží."

- Esoterikem: "Pokud tam opravdu chceš, pak cestu také najdeš."

- Léčitelem: "Pro dopověď potřebujeme pozitivní energii, udělejme kruh síly."

- Moderátorem: "Napište na kartičky všechna možná řešení."

- Trenérem paměti: "Která mnemotechnická pomůcka by Vám mohla být při vzpomínání nápomocná?"

- Manažerem: "Moc se neptejte a jděte směle do toho."

- Sociálním pracovníkem: "Zůstaňte, kde jste. Už pro vás jedu."

- Učitelem: "Kdybyste dával pozor, nemusel byste se mě ptát."

- Zubařem: "Mohu Vám to říci, ale neproplácí to pojišťovna."

- Poradcem pro řízení kvality: "Sestavte si pracovní skupinu a udělejte brainstorming. Sejdeme se zde opět za hodinu."

- Sociologem: "Záleží na tom, kterou jedete třídou."

- Neurolingvistickým programátorem: "Představ si, že už tam jsi. Které kroky jsi pro to učinil?"

- Psychodramatikem: "Tak si to přehrajeme. Najdi někoho, kdo by ti mohl představovat nádraží."

- Koučem: "Když vám ten problém předžvýkám, tak se ten problém natrvalo neodstraní."

- Benchmakerem: "Kdo umí ten problém nejlépe vyřešit? Veměte si z něj příklad."

- Rogerianem: "Hmm, vy byste chtěl vědět, kde je nádraží…"

- Behavioristou: "Zdvihněte pravou nohu! Posuňte ji dopředu! Položte ji na zem. Ano velmi dobře, tady máte bonbón!"

- Gestaltistou: "Poddej se úplně pocitu, že chceš na nádraží."

- Hypnoterapeutem: "Zavřete oči. Vše podvědomí zná cestu na nádraží."

- Kreativním terapeutem: "Skákejte tak dlouho na jedné noze, dokud vám hlava neuvolní nějaký nápad."

- Provokativním terapeutem: "Vsadím se, že tam nikdy nedojdete!"

- Terapeutem minulých životů: "Vraťte se v čase zpátky, před vaše zrození. Která karma vás stále znovu nutí být odkázán na pomoc druhých?"

- Systematickým terapeutem: "Říkám si, co by tomu asi řekla vaše matka, kdyby jí tuto otázku položil Váš otec?"

- Bioenergetikem: "Dělejte ššš, ššš, ššš a prociťte, co se stane."

- Logoterapeutem: "Jaký to má pro vás smysl, jít na nádraží?"

- Existenciálním analytikem: "Jdete tam s vnitřním souhlasem?""

3 názory

A.H.
28. 03. 2009
Dát tip
úsměvné. Líbí se mi Racionální terapeut

Rabb
03. 06. 2007
Dát tip
:-) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru