Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohár pýchy

06. 06. 2007
1
22
2033
Autor
Otakar Hlas

 C elý život mi hoří v očích
ve studánkách plných prachu
svou záhubu vidím ve tvých
čtu si z vrahova almanachu


Jak jsem malý, tak jsem velký
a velkého se nemám rád
podivné, štíhlé a zelené holky
pohár pýchy předchází pád?


22 názorů

Otakar Hlas
08. 06. 2007
Dát tip
kurvo? otakare? magore? pse? alberte? ...chlape, to zní jako když si maníci v hospodě přitakávají do rytmu. ne, ser na to piš si jak chceš, ale je fakt, že chlape zní dost blbě, nebo ne? tak zatím zdar chlape (když se ti to líbí)

hned se nečil. Nemůžu vědět že na to si alergickej. Jak tě teda mám kurva oslovovat?

Otakar Hlas
07. 06. 2007
Dát tip
Ještě jednou mi řekni chlape a začnu říkat, že pitva žáby stojí za hovno. Dík

Dobrý chlape

co myslíš? myslíš čuritě? ale to je oficiální pojem! copyright má (((Grafoman))) já jen to okousávání vocásků... víš... copak já tě eště nenaučila ksichtíky? fakt ne?!

Otakar Hlas
07. 06. 2007
Dát tip
smečuj, nemám tady ksicht! to jsi mne naučila TY! a navíc to bude daleko lepší než takhle, podívej se, co jsi napsala! Že se nestydíš!

otrkánku otrkánku... už sis zase naběh... ale já budu charakter a nebudu smečovat

Otakar Hlas
07. 06. 2007
Dát tip
že ti ukousnu ten krabatej vocásek? Kdyby to bylo tak jak ty...tak by musel Gorbačev ojet spoustu samečků a nejspíš by dopadl jak kluk z téhle básně.

no čuritě! je to nádherný! a s tou lahví budete provádět teda co?!

Otakar Hlas
07. 06. 2007
Dát tip
brek.? no, víš minule jsem mu napsal, že za jednu báseň mu dám polibek, o několik dní později po mne byl opravdu vyžadován. Teď jsme si přislíbili setkání o samotě s lahví. Takže bych to bral jako předehru. No není to krásný?

otrkánku, tys mě asi zas neavíznul... já nevěděla že tu ke mně promlouváš... no, vysvětlovat obsah básně lze... soukromě a neveřejně vybraným jedincům /či zviřkům/... jinak je to fakt vražda a co to tu ten brek.?

Otakar Hlas
07. 06. 2007
Dát tip
Ay´le, však mluvím o zvláštnosti, nešlo mi o konkrétní výstřižek.

Ay´Le
07. 06. 2007
Dát tip
ja jsem nic o zelenych holkach nepsala ackoli taky moc nechapu cos tim myslel..

Otakar Hlas
07. 06. 2007
Dát tip
nic prazvláštního v tom nevidím. Spíš je zvláštní, že všechny kritiky se uchylují stále jen do jednoho bodu a to tak, že ta první udává směr, snad je to jen náhoda. snad

Ay´Le
07. 06. 2007
Dát tip
tyjo to je cele takove prazvlastni.. jak jsem maly tak jsem velky..heh to je mi ale veta:)

Otakar Hlas
07. 06. 2007
Dát tip
jak říkám, víš, že vám "metáče" prozradit nemohu. Vysvětlovat obsah básně je jako ji vraždit, viď koňuro.

zezelenaly závistí?! jo?

lukášj
07. 06. 2007
Dát tip
čítam a čítam a nič, človeče zmatený jak ten morský koník

Otakar Hlas
07. 06. 2007
Dát tip
Lukáši, nechtěj po mne, abych ti vysvětloval "metáče", to fakticky nejde. Soustřeď se na tohle. On, dívky, pýcha, nebo jednodušeji "...tak jsem velký...zelené holky..." (kdo zblednul? proč? z čeho? zblednul snad do zelena?) Nic víc nedostaneš. Je to fakt prostý až se stydím.

tu su zmatený koník... nechám tak... :o)

lukášj
06. 06. 2007
Dát tip
zelené holky?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru