Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzhůru učiteli !

07. 10. 1999
1
0
1210
Autor
Count

Nejsem sadista, ale osm a půl hodiny ve škole, mezi dětmi našich sousedů, mi vpravuje do hlavy myšlenky na opětovné zavedení latiny, klečení na hrachu, bití sedacích částí na sto a jeden způsob a soudruha Makarenka začínám brát jako pokrokově smýšlejícího kolegu.

Učitelé dostali zánovní rákosky a hodně to stálo. Nadávky a výhružky dnes platí jen na trosky a těch je málo. A každé dítě, ne odrazem rodiny, jak by se zdálo. Římského Heroda na místo hrdiny, aby se bálo. Však sdružení morálně zkažených názorů na stěnu dalo, "Před dětmi klaň se a vyznávej pokoru", by nůž na tě vzalo. A já ptám se těch okolo, těch z pod učitelské zástavy, je Vám to málo ? Jednou nám naplijí do ksichtů a naserou na hlavy. TO BY SE STALO ! Tak neváhej kantore už ani chviličku, použij tu krásnou a zánovní hůlčičku, jedno či hošíka a nebo holčičku, jebni ho parchanta přez jeho ručičku, však ono mu dojde za malou chviličku, ŽE MÁ DRŽET HUBU !!
kačka
14. 12. 1999
Dát tip
Coby napůl kantorské dítko řvu smíchy a praskám ve švech ..a taky občas držím půst i hubu :-), je to "vzletně ubíjející" nemoc z povolání s trvalými následky..v pomíjivém stavu nechvalně proslulého učednictví.
Naja: i ty jedna optimistko :-)

Naja
19. 10. 1999
Dát tip
Usmevne. I kdyz je reseni oplacet zlobu, zlobou, nechut, nechuti, nenavist, nenavisti ci ranu ranou ??? Nekdy je to tezke, kdyz tak stojim pred tridou a kouka ne mne dvojnasob oci co obliceju, ale chci je mit rada. Verim, ze mi to jednou oplati.

Joe
13. 10. 1999
Dát tip
Pěkné

zkumavinka
11. 10. 1999
Dát tip
jojo... ve skolstvi je to dost drsny... a gdyz vidim ty decka na taborech... clovek se kolikrat premaha, aby jim jednu nevrazil - ale stala by ta zaloba od rodicu za to? :-/

jinak basnicka dobra... :-)

slavek
09. 10. 1999
Dát tip
také musím souhlasit..

Pavol
09. 10. 1999
Dát tip
O mém učiteli :
Pomalu zhasínám,
ztrácím dech.
Tvé jméno krví napsáno
je na všech zdech.

Merle
08. 10. 1999
Dát tip
Tak teď už je mi ta předchozí jasná. Mám dost :-))))

Bříza
08. 10. 1999
Dát tip
řičím smíchy a souhlasím naprosto !!!
(ač psychicky blíž k žactvu než učitelstvu)

Jean
07. 10. 1999
Dát tip
Tebe ty fuckani hodně vydeptali, co? :-())

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru