Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návšteva

08. 06. 2007
7
6
1217
Autor
nepotrebujem

blbústka

Varil som si guláš, keď mi ktosi zaklopal na dvere unimobunky. Následne dnu vstúpila celkom vzhľadná žena a spýtala sa: - Goog evening, haven´t you seen my little dog, please?
   Vtedy som si uvedomil, že koťuha vyvárajúca sa v mojom guláši niekomu patrila. Predtým som si to nemyslel – bol to taký malý smiešny chudák pes. Ani chlpy nemal, len jednu mašľu okolo krku. Prišlo mi ho vtedy ľúto a rozhodol som sa mu pomôcť a zároveň vyriešiť svoj problém, že čo pod zub. A teraz ho táto pekná slečna zháňala...
   - I´m sorry, but I haven´t, - zaklamal som. Jednak preto, lebo som nevedel ako sa anglicky povie guláš a taktiež som nechcel zraniť slečinkino srdce.
   A majiteľka psa sa spýtala ešte čosi: - And would you like to have a sex with me?
   Odpovedal som: - Ok, Paris.


6 názorů

kunka
26. 02. 2008
Dát tip
ha-ha,dobrá haluz a záver je super...

.

no dal som ju tam, nech je záver aspoň trocha predvídateľný. a vďaka.

Winter
09. 06. 2007
Dát tip
Sice nevím, jestli je ta angličtina bezpodmínečná, ale jinak fajn. A závěr je naopak super - nečekal jsem ho :) *

:-D :-D skvělé. i když ten konec mě trochu zklamal, ale s tím psem v guláši a vůbec, paráda*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru