Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

intermezzo: ziadost o prestup

11. 06. 2007
2
8
1155
Autor
_hologram_

tak..preco to sem tiez nedat, tiez kusok skladacky

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu č. 2. 917 01  Trnava

 

Fakulta : Filozofická

 

Meno a priezvisko : Hologram 

 

Ročník : IV. ročník

 

Odbor : Učiteľstvo všeobecnovzd. predmetov Náuka o spoločnosti-Dejepis

 

Deň, mesiac a rok narodenia : 13. 12. 1981

 

Adresa študenta, kam treba poslať odpoveď : A. Trajan 22, 921 01, Piešťany, SR, EU  e-mail : hologram@post.sk

 

Prílohy : Výkaz o štúdiu /Index/

 

 

Žiadosť

o.. zmenu študijného programu, prestup z dvojodborového nekreditového štúdia dennej formy Učiteľstvo všeobecnovzd. predmetov Náuka o spoločnosti-Dejepis na jednoodborové kreditové štúdium dennej formy Filozofia.

 

Odôvodnenie žiadosti : Nakoľko som otvorene vystúpil voči neakceptovateľným praktikám niektorých vyučujúcich z odboru Dejepis, ktorých pokračujúce pôsobenie v univerzitných štruktúrach je i v súčasnosti reáliou napriek šetreniu kontrolného oddelenia UCM, ktorého podnetom bola sťažnosť m. i. na neuveriteľnú abnormalitu a psychický teror voči študentom a jeho oficiálneho záveru „sťažnosť ako celok opodstatnená“, realisticky zvažujúc, dospel som k záveru, že akékoľvek ďalšie váhanie v mojom rozhodnutí /ne/dobrovoľne sa vzdať štyroch rokov štúdia histórie môže už len uškodiť.

Rozhodol som sa prijať stratu všetkých duševných a materiálnych investícií mojich i môjho okolia do môjho štvorročného pôsobenia na UCM.

V snahe nemusieť vnímať svoje štvorročné pôsobenie na UCM len a len ako obrovské znechutenie až zhnusenie; v snahe oslobodiť sa od nepríjemných, extrémne negatívnych pocitov a presvedčení; 1,štúdiom filozofie na Katedre Filozofie FF UCM, ktorej vyučujúci vedia akademicky naučiť/potrápiť a zároveň pobaviť, potešiť, pochopiť, inšpirovať.. 2,dosiahnutím študentského cieľa, pre ktorý jediný sa /v SR/ spravidla študuje a študovať oplatí – diplomu a titulu; žiadam o vyrozumenie o podmienkach (diferenčné skúšky) pre takúto /ne/dobrovoľnú študijnú profiláciu v IV. ročníku.

 

Čakajúc na Vaše vyjadrenie

S úctou

Žiadateľ študent UCM


8 názorů

levan
11. 06. 2007
Dát tip
hej som studentka :) ja som v Prahe bola teraz v novembri. Aj ked sa to vravi, neverim moc na reci ostatnych, ale kedze som zazila, mozem s kludnym svedomim prehlasit, ze Praha je carovne mesto. Zazila som aj UCM, takze tiez uz mozem nieco prehlasit :))

_hologram_
11. 06. 2007
Dát tip
A-HA-HAHA-hah heh

_hologram_
11. 06. 2007
Dát tip
sakkedsaobesim sa hadam docitas v nejakom miestnom platku ci inom inzertnom mediu, -dufam, ze som aspon toho hoden?!!??

zlyvkus
11. 06. 2007
Dát tip
ci pana epilog mi chyba

_hologram_
11. 06. 2007
Dát tip
najskôr som ti chcel povedať niečo v zmysle, keď z teba niekto nerobil hovädo proti tvojej vôli /veď študent sa rád zhovadí, nie? :)/ a ktomu nejaký duševný kvasimódo, tak akože - normálne štúdium, ne? :), -a som ti to aj povedal- ale potom som si uvedomil-ty si študentka? neplanuješ niekdedy v najbližšej dobe zavítať na prehliadku prahy? vraví sa, že je to jedno z.. najčarovnejších miest.. naozaj sa to vraví, veďsa spýtaj. hm? :))))

levan
11. 06. 2007
Dát tip
ooo tlieskam, moje znechutenie skolou UCM je v dnesnom dni na najvyssom vrchole.... zahodene dva roky studia kvoli jednak v malej miere, nehovorim, mojej nesplnenej povinnosti, ale vo vacsej miere, nedostatkom chuti motivacie, nedostatkom oragnizacnch a inych vlastnosti zo strany pedagogov, vedeniaa vsetkeho ineho... STUDENT UCM som sklamana... zo seba, aj z inych... strasny pocit

_hologram_
11. 06. 2007
Dát tip
uuuuuuuuuuu, nechaj ma tak, tam mas linky a inych.ja som snad si svoje odbil, ne?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru