Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příručka malého sviště I.

12. 06. 2007
1
3
694

Když jsem čekala své první miminko dostala jsem od kamarádky velkou knihu o mateřství... Je to taková ta obrovská bichle kde maminkám radí co a jak dělat a kterou dřív nebo později odložíte protože zjistíte že všechny rady uvnitř jsou na houby... případně ještě na to hnědý a mazlavý....

Tak třeba popisují miminko do jednoho měsíce jako nehybnou bytost, která pořád jí a spí a čůrá a kaká... a že nic jiného nedělá....

HAHAHA

Mojí Olince jsou teď dva týdny a má se tak čile k světu že si občas říkám že to bylo lepší když jsem jí měla v bříšku... sice jsem se valila jako sud, ale alespoň jsem se mohla vyspat kdykoliv jsem chtěla.... a ne když mi to nařídilo miminko...

Olinka vyžaduje pozornost a přítomnost maminky celé dopoledne a v pozdních večerních hodinách, vlastně spinká jen v noci od půlnoci do šesti do rána a pak odpoledne mezi čtvrtou a sedmou... Jinak je obvykle vzhůru, rozhazuje nožičkama a ručičkama tak jak to někteří lidé dělají při vášnivé debatě a já si říkám zaplaťpánbůh že ještě že neumí mluvit, protože jestli bude ukecaná po mamince tak to mě chraňte všichni svatí a lékárno u mě naproti baráku objednávej ten nejsilnější medikament proti migréně....

 

A tak si zatím užívám jen pantomimických vystoupení mojí dvoutýdenní berušky, kojení po třech hodinách, přebalování cca 15x za den ( v knize píšou 6 – 8x za den) a koupání a říkám si že tyhle příručky na miminka musel psát někdo kdo v životě neměl děti...

 

Zapoměli totiž napsat že každé miminko je osobnost a originál a vyvíjí se s naprostou nepředvídatelností....


3 názory

Duchové
12. 06. 2007
Dát tip
Zdravíme Vás obě a přejeme společné štěstí. Na brzkou shledanou! :) Duši

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru