Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

relativita?

15. 05. 2001
8
1
1311

no, on to původně měl být mail, ale nějak se to zvrtlo, já ho neposlala a pak z něj vzniklo tohle :-(




Ach jo, zatracená voda po holení nebo co to voní, mizí a nechce mi tu ve vzduchu zůstat napořád, musím si dát ještě jeden čajík, tentokrát silný černý, hlavička potřebuje pročistit, vůbec se jí nechce přemýšlet nad rozumnýma věcma a já nemám sílu jí to poručit, sedím, koukám na hodiny a ručičky furt dopředu, zpátečku ani omylem, je to na tom světě ale hroznej pořádek, tak to zkusím obráceně, když se jim chce dozadu, tak ať aspoň pořádně zaberou, postrkuju očima, postrkuju pořád..........zase nic, že by fyzika nešla překonat sílou ducha, no, toho mýho asi ne.

Tak naposled, ach jo, zkusím to aspoň na sebe.....no, taky nic moc, ale třeba časem....

No jo, už jsem fakt hodná, dneska to teda demonstrace nadpřirozených sil asi nebude, ale stejně mě čeká asi ještě asi hodně tréninku, i když ne že bych o to nějak obzvlášť stála, dovedu si představit lepší věci, ale říkáš, že to tak má být, třeba máš pravdu, já zatím nevím, tak budu stejně zase zkoušet hýbat těma ručičkama a mít pocit, že zatím fakt nevím........


1 názor

martinez
05. 04. 2007
Dát tip
taky jsem jednou začala psát mail... esi seš zvědavá, mrkni na avi co ti zkusím poslat *

Jo jo, co všechno lítá hlavou... Líbí. Tip

815_0
07. 08. 2003
Dát tip
Líbí - pěkně napsaný, odevzdaný a - má to myšlenku :-) TIP

Naja
29. 04. 2003
Dát tip
taky bych se nekdy vracela a nekdy preskakovala a tys to vystihla moc pekne... Toto je tak na pul tip a tvoje treti dilko tak na vetsi pul tip a tak ti sem souhrnne prihraju jeden... *!

Albireo
08. 02. 2003
Dát tip
Zajímavé! Stroj času nebude tak snadné vyrobit. Jen vůle k tomu evidentně nestačí.

Ale za pokus to stojí:-)

MdF
03. 09. 2002
Dát tip
hezky čtivé, taky postrkuju nebo pozastavuju ručičky hodin, ale bohužel se stejným úspěchem jako Ty...

Bzzzz
10. 04. 2002
Dát tip
pěkné, smutné..

alina
24. 08. 2001
Dát tip
Jóóó!!!! To se mi moc líbí /a nejen kvůlivá tomu, že seš to Ty :o))/ Ten boj s tlapičkami hodin bych znala :o) *o*

Jákob
27. 06. 2001
Dát tip
hmmm jo :o))

myrinda
17. 05. 2001
Dát tip
velmi zajimavy....osobity styl...chytlo me to umim si to predstavit i jako cast vetsiho ceklku, ale i samo o sobe...tip

No jo, já vím, že je to hloupost :-) Asi taky poslední. Jiko: no, proud myšlenek...spíš takovej duševní průjem :-( Ale díky :-)

Wicana
15. 05. 2001
Dát tip
ale dobře víš, co je kreativita :o) a přestaň postrkovat časem, protože mně se ještě nechce spát, ju ?

JiKo
15. 05. 2001
Dát tip
Tak první dílo? Hmmm zajímavé a čtivé :-) proud myšlenek

Wiki
15. 05. 2001
Dát tip
Zkus být nadčasová:-)))

Wopi
15. 05. 2001
Dát tip
Jo. Buď se naučíš hýbat těma ručičkama - nebo se naučíš to nepotřebovat... ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru